سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

آیا عمل بینی گوشتی برگشت پذیر است؟

کسانی که بینی های گوشتی دارند سال ها با ترس از عمل بینی رو به رو هستند چون طبق حرف هایی که بین مردم دهان به دهان می شوند شنیده اند که عمل بینی گوشتی فایده ای ندارد. در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم این گفته تا چه حد حقیقت دارد.

ویژگی های بینی های گوشتی

این بینی ها دارای پوست چرب و بسیار ضخیم و همین طور غضروف نرم هستند. به دلیل اینکه غضروف نرم است چربی زیادی در نوک بینی جمع میشود که باعث میشود نوک اکثر بینی های گوشتی بزرگ به نظر بیاید.

آیا عمل بینی گوشتی برگشت پذیر است؟

خب میرویم به سراغ سوال اصلی این مقاله. شاید تا چند سال پیش این گفته حقیقت داشت چون پزشکان متخصص، قسمت زیادی از غضروف را تغییر شکل می دادند، اما غضروف به دلیل ماهیت شکل پذیری اش بعد از مدتی به حالت اولیه اش برمی گشت و در نتیجه عمل بینی گوشتی دیگر فایده ای نداشت. امروزه علم و به خصوص جراحی زیبایی پیشرفت خیلی زیادی کرده است. پزشکان باتجربه و ماهر دیگر قسمت زیادی از غضروف را برمیدارند و همین عامل باعث شده است که درصد برگشت پذیری بینی های گوشتی به حالت سابقشان تقریبا به صفر برسد؛ پس دیگر لازم نیست نگران باشید.

چگونه پزشک ماهر و با تجربه برای عمل بینی گوشتی انتخاب کنیم؟

انتخاب پزشک حاذق و با تجربه کار بسیار سختی است چون شما صورت و بینی خود را در اختیار آن جراح قرار میدهید و اگر کوچکترین اشتباه یا بی دقتی اتفاق بیفتد آسیب های جبران ناپذیری به صورت شما وارد میشود؛ در نتیجه انتخاب یک پزشک ماهر اهمیت زیادی دارد. دکتر تهران بیوتی یکی از بهترین پزشکان متخصص در زمینه عمل بینی گوشتی، استخوانی، عمل زیبایی است. میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد ایشان و جراحی بینی به وب سایت دکتر تران بیوتی مراجعه کنید.