سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

ویژگی های یک دامنه اینترنتی عالی

دامنه سایت اولین چیزی است که کاربر از سایت شما می بیند و می تواند اولین واکنش یا impression را در او بیدار کند. به همین دلیل خرید دامنه درست و صحیح امر بسیار مهم است وبسایت نام در زمینه مزایده دامنه و خرید و فروش آن به طور مستمر فعالیت می کند. ما در این مقاله قصد داریم درباره ویژگی های یک دامنه کاربردی و جذاب صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

سایت نام

ویژگی های دامین مناسب در مزایده دامنه


  • کوتاه و گویا بودن

سعی کنید نام دامنه تان کوتاه باشد. دامنه کوتاه در تایپ سریع و راحت کاربر بسیار به کار می آید. علاوه بر آن در مزایده دامنه، نام های کوتاه پرطرفدارتر هستند

 

  • تناسب با حوزه فعالیت سایت

هرچقدر نام یک دامنه با موضوع سایت تناسب بیشتری داشته باشد بهتر است چون به کاربران می فهماند که سایت شما درباره چه چیزیست. در صورت امکان اگر از نام برندتان در دامنه استفاده کنید خیلی بهتر می شود. این به کاربر کمک می کند که نام برند و سایت شما را در خاطرش بسپارد.

 

  • خرید دامنه هایی که شبیه دامنه شماست

شما باید تمام حالاتی که کاربر ممکن است اسم دامنه را تایپ کند در نظر بگیرید؛ برای مثال دامنه اصلی سایت نام nam.ir است اما ممکن است کاربری naam.ir، num.ir را تایپ کند. اگر تمام این دامنه ها را به سایت خود منتقل نکنید آن وقت هم ترافیک سایتتان پایین می آید و هم مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید. به همین دلیل سایت نام تمام این دامنه ها را خریداری کرده و همه را به دامنه اصلی خود منتقل کرده است.

 

خرید دامنه

 

  • سئو سایت بهتر

سئو یعنی بهینه سازی سایت. در واقع اگر وبسایتی تکنیک های بهینه سازی را درست رعایت کند در کلمات کلیدی مورد نظرش می تواند به رتبه خوبی در گوگل برسد. اگر در گوگل و بقیه موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشید می توانید درآمد خیلی خوبی ا سایت خود کسب کنید. یکی از دلایلی که در سئو سایت تاثیر دارد بهینه بودن نام دامنه است. در نتیجه اگرمی خواهید سئو سایت خوبی داشته باشید باید دامنه خوبی را انتخاب کنید.

 

  • عدم استفاده از خط تیره

سعی نکنید با این کاراکتر خلاقیت به خرج بدهید. کاربران اصلا به یاد نمی آورند که کاراکتر خط تیره در کجای دامنه قرار داشته در نتیجه به احتمال خیلی زیاد آدرس سایت را اشتباه وارد می کنند و باز هم بازدید سایت پایین می آید. به یاد داشته باشید که در مزایده دامنه مهم ترین عامل، ساده بودن آن است.

 

مزایده دامنه اینترنتی

 

سایت نام، بهترین سایت مزایده دامنه ایرانی

 

سایت نام اولین و بهترین سایت ایرانی است که خدمات مزایده دامنه را انجام می دهد. کاربرانی که در پی فروش دامنه هستند می توانند به صورت کاملا رایگان نام دامنه خود را در این سایت برای مزایده بگذارند و همچنین کسانی که می خواهند دامنه بخرند هم میتوانند قیمت پیشنهادی خود را در مزایده دامنه به اشتراک بگذارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مزایده دامنه های اینترنتی می توانید به سایت نام مراجعه نمایید.