سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

راهنمای جامع خرید کرم پودر مناسب برای استفاده روزانه

در زمان خرید کرم پودر ، از جمله مواردی که باید به آن دقت کنید این است که این لوازم آرایش را برای چه موقعیتی می خواهید استفاده کنید. دلیل آن این است که به عنوان مثال بعضی از کرم پودر ها با کاور و پوشش دهی بالا، سنگین هستند پس برای استفاده روزانه گزینه مناسبی نیستند.

چرا که بسیاری از خانم ها عادت دارند هر روز صبح بعد از میل صبحانه، کمی صورت خود را آرایش کنند تا انرژی بگیرند و فعالیت روزانه را شروع کنند.

اکثر خانم ها آرایش کردن و زیبایی را دوست دارند چرا که آرایش کردن باعث افزایش زیبایی افراد می شود و تاثیر مثبتی بر روحیه و اعتماد بنفس خانم ها دارد.

با توجه به مصرف بالای کرم پودر و استفاده از آن روی پوست حساس صورت ، بایستی از نکات مهم خرید کرم پودر مناسب برای روزانه آگاه باشید.

در این مقاله با روبی سان همراه باشید تا با نکات مهمی برای انجام خرید کرم پودر مناسب برای استفاده روزمره آشنا شوید تا از زیبایی و سلامت پوست خود در اثر استفاده بلند مدت از کرم پودر ، محافظت کنید.

معیارهای خرید کرم پودر روزانه

کرم پودر در ارتباط مستقیم با پوستتان قرار می گیرد. پس باید در انتخاب آن کمی دقت کنید. این حساسیت در خرید کرم پودر روزانه کمی بیشتر خودش را نشان می دهد.

بهتر است کرم پودری انتخاب کنید تا در طول روز بتواند به پوست لطیف و ناز کتان هم، رسیدگی و به خوبی از آن مراقبت کند.

 

خرید کرم پودر مناسب پوست خشک

اگر پوست خشکی دارید زمان خرید کرم پودر بسیار دقت کنید. کرم پودرتان باید حاوی روغن و چربی باشد. اما چه نوع روغنی؟ بهتر است که در مواد اولیه کرم پودر از روغن های طبیعی استفاده شده باشد که با مرور زمان در اثر استفاده مرتب از کرم پودر خشکی پوستتان هم برطرف شود. استفاده از کرم پودر نامناسب می تواند خشکی پوستتان را بیشتر کند و صورتتان پوسته پوسته و دچار خارش می شود.

خرید کرم پودر مناسب پوست چرب

اگر دارای پوست چربی هستید بهتر است در هنگام خرید کرم پودر به کلمه free oil  درج شده روی محصول دقت بیشتری کنید. شما باید از کرم پودری استفاده کنید که بدون چربی باشد تا روی صورتتان برق نیوفتد و آرایشتان را نازیبا و مصنوعی نکند. اگر از کزم پودر بدون چربی استفاده کنید می تواند چربی پوستتان را کنترل کند و از بروز جوش و آکنه روی پوستتان جلوگیری می کند.

در زمان خرید کرم پودر برای مصرف روزانه ، ضد آفتاب فراموش نشود!

شما در طول روز چه مدت در معرض اشعه آفتاب قرار می گیرد. میدانید که همه این اشعه مفید نیست و می تواندن برای پوستتان هم مضر باشد.

بهتر است هنگام خرید کرم پودر به فکر اشعه آفتاب هم باشید. کرم پودر روزانه بهتر است که از پوست شما در برابر اشعه آفتاب مراقبت کند و باعث ایجاد لک، کک و مک نشود. پس هنگام خرید روی محصول دقیق تر نگاه بیندازید که کلمه spf روی آن درج شده باشد. 

اگر کرم پودری استفاده می کنید که این مشخصه را ندارد ایرادی ندارد. بهتر است قبل از ایجاد زیرساخت آرایشی روی پوستتان از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. اما دقت کنید، ابتدا کل صورتتان را با ضدآفتاب بپوشانید و بیست دقیقه صبر کنید تا جذب پوستتان شود سپس کرم پودر بزنید. 

 

خرید کرم پودر سبک و با پوشش بالا

خرید کرم پودر کمی کار سختی است. در عین اینکه باید بتواند کاور بالایی را برای شما فراهم کند باید سبک هم باشد تا پوستتان زیر لایه کرم پودر نفس بکشد. سعی کنید از کرم پودرهایی که احساس سنگینی روی پوستتان ایجاد می کند استفاده نکنید. این کرم پودرها چون به پوست اجازه تنفس نمی دهد باعث پیری پوست خواهد شد.

جمع بندی

کرم پودری که برای استفاده روزانه انتخاب می کنید باید اصل و مرغوب باشد تا به پوستتان آسیب نرساند. برای خرید کرم پودر استاندارد و باکیفیت می توانید به فروشگاه های معتبر آرایشی مراجعه کنید. 

راه ساده تر ، خرید اینترنتی است پس ما به شما سایت روبی سان را پیشنهاد می کنیم. محصولات این شرکت از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ساخته شده تا علاوه بر زیبایی ، حفظ سلامت پوست شما را تضمین می کند.

برند روبی سان یک برند ایتالیایی است که محصولات با کیفیت و اصل و با قیمت معقول و استاندارد ، را برای بانوان خوش سلیقه و حساس ، عرضه می کند.