سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

مزوتراپی موی سر

از دست دادن موهای خود در هر سن و شرایطی برا همه ما ناراحت‌کننده است. امروزه همه به دنبال راهی برای درمان ریزش موهای خود هستند تا طی چند سال آینده شاهد طاسی و یا خالی شدن موی سر خود نباشند. استفاده از شامپوهای مخصوص و یا دمنوش‌های گیاهی تا حدی به افرادی که ریزش موی شدیدی ندارند، کمک می‌کند. اما مزوتراپی موی سر از جدیدترین شیوه‌های قطع ریزش موی سر است.

مزوتراپی مو چیست ؟

مزوتراپی مو به معنای تقویت ساقه و پیاز مو، توسط تزریق داروهای مورد نیاز فولیکول مو می‌باشد. مزوتراپی یک عمل زیبایی نیست بلکه تنها یک روش برای پروتئین رسانی به ریشه مو است و با کمترین تهاجم صورت می‌گیرد. متخصص شما با معاینه و مشاهده وضعیت ریزش مو، جنس ساقه و استحکام پیاز مو، تشخیص می‌دهد که چه موادی باید به ریشه موهای شما تزریق شود.

توجه کنید در هیچ روشی به این شکل، مواد مورد نیاز مو با سرعت و دقت بالا به محل مورد نظر نمی‌رسند! با توجه به تمامی این مزایا می‌توانید انتظار داشته باشید که نتایج مزوتراپی مو به زودی قابل مشاهده باشند.

مزوتراپی موی سر چیست

مزوتراپی مو چند جلسه است ؟

همان طور که گفتیم مزوتراپی یک عمل زیبایی نیست که تنها به یک بار انجام شود و تنها یک نسخه برای تمامی بیماران بپیچد. در مزوتراپی مو ما فولیکول‌های مو را تقویت می‌کنیم. گاهی این روش با یک جلسه نتیجه موثری می‌دهد و گاهی متخصص شما توصیه به انجام مزوتراپی موی سر یک الی دو بار در سال می‌کند. همچنین فواصل این جلسات بنا به وضعیت رشد موهای شما، متفاوت است.

مزوتراپی مو از چه سنی مناسب است ؟

مزوتراپی مو در افرادی که در دوران بلوغ به سر می‌برند و سطح هورمون‌های ثابتی ندارند، ممکن است اثر مطلوبی نداشته باشد.اما برای بانوان بعد از دوره بلوغ تا 60 سال کاملا جواب می‌دهد. در مردان بالای 40 سال که طاسی شدید در سر خود دارند نیز نتایج مطلوبی حاصل نمی‌شود. برای اطلاعات بیشتر بهتر است با متخصص خود مشورت کنید تا بهترین راه را به شما پیشنهاد دهد.

مزوتراپی مو در مشهد

آیا مزوتراپی مو عوارض دارد ؟

در پاسخ به این سوال باید توضیح دهیم که در طی مزوتراپی موی سر، هیچ گونه دردی توسط مراجعه کننده حس نمی‌شود. حتی اگر آستانه درد شما پایین باشد نیز می‌توانید از بی‌حسی موضعی استفاده کنید. گاها ممکن است پوست سر ملتهب شود و نسبت به محلول استفاده شده، واکنش منفی نشان دهد.

این عوارض بسیار نادر هستند، همچنین به زودی از بین می‌روند. تنها کافی است به متخصص مورد اعتماد خود مراجعه کنید و تجویزهای او را دقیق انجام دهید. او می‌تواند محلول مزوتراپی شما را تعویض کند و از موادی استفاده کند که موجب بروز حساسیت نشوند.

قیمت مزوتراپی مو

هزینه مزوتراپی مو با توجه به محلول‌های استفاده شده در کلینیک مورد نظر، متفاوت است. هر جلسه مزوتراپی مو در تهران بین 400 الی 850 هزار تومان هزینه دارد. قیمت مزوتراپی مو و تمامی نکات مربوط به آن، در جلسات مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنیل به شما عزیزان توضیح داده می‌شود. برای اطمینان از انجام موثرترین روش درمان ریزش مو، با متخصصان آنیل در تماس باشید.