سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

چه زمانی به مشاوره کسب و کار نیاز داریم؟

مشاوره کسب و کار یکی از انواع مختلف مشاوره، راهنمایی و دریافت اطلاعات به شمار می رود. اگر قصد دارید کسب و کار جدید یا استارت آپی را راه اندازی کنید، پیشنهاد می کنیم حتما قبل از شروع کار، از افراد متخصص و یک مشاوره کسب و کار با تجربه راهنمایی بگیرید.. این تصور که با پیشرفت تکنولوژی و وجود ابزار های مختلف مدیریت می توانیم به تنهایی از پس انجام هر کاری بر بیاییم بسیار نادرست است. مشکلات مربوط به کار های خودسر و تک نفره همواره برای عموم مردم آشکار بوده، اما باز هم هستند کسانی که خود را بی نیاز از هر گونه کمک و مشاوره می دانند. بسیاری از کسب و کارها که در ابتدای راه با مشکلات جدی روبرو می شوند و پایان زود هنگامی دارند به دلیل نداشتن تخصص و تجربه لازم در مدیریت کسب و کار است.

 

مشاوره کسب و کار

مشاوره کسب و کار کیست؟

مشاوره و راهنمایی انواع مختلفی دارد که از پرکاربردترین های آن می توان به مشاوره مدیریت، مشاوره فروش، مشاوره منابع انسانی، مشاوره کسب و کار و غیره اشاره نمود. آنچه ما در ادامه بررسی می کنیم اهمیت و نقش مشاوره کسب و کار در جامعه امروز است. به افرادی که بتوانند مشکلات و مسائل مختلف را برطرف کنند و به افراد دیگر در زمینه خاصی کمک و یاری کند مشاوره می گویند. مشاوره کسب و کار کسی است که درباره تمامی مسائل مهم در تجارت و بازار کسب و کار آگاهی کامل داشته و به کمک شرکت ها و ارگان مختلف می آید. مشاوران طبق اصول معینی با یک مجموعه شروع به کار کرده و با طراحی استراتژی های دقیق آن ها را در مسیر رشد کسب و کار خود هدایت می کند. 

مشاوره کسب و کار

دلایل نیاز کسب و کارها به یک مشاوره کسب و کار متخصص

  • ارائه ایده های نو و خلاقانه در کسب و کار مربوطه و سرعت بخشیدن به روند رشد مجموعه.
  • یافتن مشکلات مختلف و رفع آن در سریع ترین زمان ممکن. افراد متخصص در زمینه مشاوره کسب و کار می توانند مشکلات موجود و احتمالی را سریع تشخیص داده و آن را برطرف کنند. 
  • تحلیل و بررسی مسائل مختلف و برنامه ریزی برای پیشی گرفتن از سایر رقبا
  • ارائه آموزش های لازم به کارکنان مجموعه 
  • ایجاد انگیزه و افزایش توانایی در افراد مجموعه 

به طور کلی راه اندازی و اداره یک کسب و کار بسیار چالش برانگیز است و ریسک های زیادی دارد. حتی اگر خودتان در آن زمینه تخصص کافی را داشته باشید، بی شک پیش برد یک کسب و کار موفق بدون همکاری چندین نفر امکان پذیر نمی باشد. مشاوره کسب و کار ( Business Consulting ) به شما کمک می کند تا در مسیر درستی قرار گرفته و با سرعت بیشتری رشد کنید. در مشاوره کسب و کار شما اطلاعاتی مانند نام تجاری مناسب، تعیین ساختار های قانونی کار، ارزیابی بازار رقبا، تعهدات مالی، مجوز ها و محل شروع کسب و کارتان دریافت می کنید. گروه مشاوران کسب و کار شاپرک با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارا می باشند، توانایی کمک به تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ را دارند. چنانچه قصد دارید کسب و کاری را شروع کنید و یا برای شرکت خود به یک مشاوره کسب و کار متخصص نیازمندید پیشنهاد می کنم به وبسایت شاپرک مراجعه نمایید.