سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

با سئو سایت رویا را به واقعیت تبدیل کنید.


Search Engine Optimization که مخفف آن سئو می شود. سئو سایت بر اساس معیارها و قوانین طبقه بندی شده گوگل که بزرگترین موتور جستجو است، انجام می شود.

وقتی یک کلمه را در گوگل به اصطلاح سرچ می کنید یک لیست باز می شود که تمام نتایج جستجو را نشان میدهد که به آن لیست اصطلاحاً  SERP Search Engine Results Pages - به معنای صفحه نتایج جستجو می گوییم. افرادی که جستجو را انجام می دهند معمولاً در همان صفحه اول نتایج را بررسی می کنند و به صفحات بعدی نمی روند. پس شما باید تمام تلاش خود را برای اینکه سایت شما در ردیف اول جستجو قرار بگیرد انجام دهید تا مخاطبین شما و فروش سایت تان بیشتر شود. سئو در واقع همان تلاش هایی است که برای سایت خود انجام می دهید تا در صفحه نخست جستجو باشد.

سئو خارجی

در سئو خارجی کارهایی انجام می شود که خارج از محیط سایت، شما برای بهبود رتبه سایت خودتان انجام می‌دهید و به معرفی سایتتان در سایر سایت های معتبر می پردازید. لینک سازی اصلی ترین فعالیت سئو خارجی محسوب می شود.

سئو داخلی

در سئو داخلی تمام توجه روی یک آدرس سایت است تا بتوانیم از لحاظ فنی بررسی کرده و بهینه سازی را روی آن اعمال کنیم. در سئو داخلی رفع مشکلات و بهینه سازی فقط در یک صفحه وب سایت انجام می شود ولی در سئو تکنیکال این عملیات در تمام صفحات سایت اعمال می شود.


سئو تکنیکال


در اینجا تمرکز شما روی ظاهر‌ سایت میباشد و تنظیمات کلی و کیفیت محتوا در سایت باید به روز باشند تا مخاطبین در سایت شما بمانند و به نتایج دلخواه برسند. مشکلات فنی در سایت رتبه صفحه شما را پایین می آورد پس باید طوری باشد که در تمام دستگاه ها مانند تبلت و موبایل صحیح نمایش داده شود. تمام حواستان به این باشد که مطالب مخاطبین را جذب کند.

سئو سایت

در سئو داخلی رفع مشکلات و بهینه سازی فقط در یک صفحه وب سایت انجام می شود ولی در سئو تکنیکال این عملیات در تمام صفحات سایت اعمال می شود.


سئو کلاه سیاه

در سئو سیاه  در واقع نشان می دهید که به ظاهر به قوانین پایبند هستید و آن ها را رعایت می کنید ولی در اصل سعی در رد کردن خط قرمزهای گوگل را دارید. این روش شما را خیلی سریع به جایگاه اول گوگل می رساند اما خیلی سریع هم از آن جایگاه پایین می آورد و حتی ممکن است برای همیشه از نتایج جستجو به طور کامل حذف شوید.

سئو کلاه سفید

در اینجا اولویت جلب رضایت مخاطبین سایت است ولی باید طبق قوانین سئو باشد. برای دوام و ماندگاری در صفحه اول گوگل این راه پیشنهاد می شود. در واقع با این روش دیر به نتیجه میرسید ولی به دلیل رعایت قوانین گوگل شما را در صفحه اول جستجو نگه میدارد.

سئو کلاه خاکستری

سئو خاکستری در واقع نوعی دور زدن قوانین است و برای استفاده از این راه باید شناخت کافی داشته و روش های انجام این کار را کاملاً بدانید. اما احتمال بازنده شدن هم در این روش است.

در سئو سایت شما یاد می گیرید که چطور به قوانین موتورهای جستجو احترام گذاشته تا آنها صفحات سایت شما را در نتایج اول قرار دهند و از این راه کسب درآمد کنید و بیشتر دیده شوید.

 

پیشنهاد می کنیم برای بالا بردن سطح اطلاعات خود به سایت سئو اینجا سر بزنید. سئو اینجا با هدف آموزش و ارائه خدمات سئو سایت آغاز به کار کرده است و آماده ارائه بهترین ها در حوزه سئو سایت،‌ آموزش سئو،‌ مشاوره سئو و… می باشد.