سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

آموزش سئو را چطور یاد بگیریم؟

آموزش سئو

 

Search Engine Optimization یا SEO به معنای بهینه سازی موتور های جستجو می باشد. سئو روشی به منظور ارتقا رتبه یک وبسایت در موتور های جستجو است که منجر به افزایش بازدیدکننده ورودی از آن موتور جستجو می شود. به منظور درک صحیح تر، لطفا تصور کنید که در بازاری صاحب غرفه هستیم و سعی دارید محصولاتتان را به نمایش گذاشته و به فروش برسانید.

 قطعا برای رسیدن به این هدف، باید غرفه تان خوب داده شود تا محصولاتتان به فروش برسد. شما می بایست یک سری کار ها را انجام دهید مانند انتخاب محل مناسب برای غرفه، اطلاع رسانی به وسیله بنر و پوستر و انتخاب اجناس مناسب برای فروش و غیره، که تمامی این کارها منجر به افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما و فروش محصولاتتان می شود. 

آموزش سئو برای افراد پیشرفته

حال اگر بخواهیم تمام این کار ها را برای یک وب سایت اینترنتی انجام دهیم، اصطلاحا سئو یا SEO نامیده می شود. آموزش سئو راهیست برای تقویت سایت و رونق در برقراری سایت و افزایش و رشد سئو سایت است.

با فراگیر شدن فضای مجازی و استفاده از اینترنت برای رونق کسب و کارها، اغلب کسب و کارها به فکر داشتن سایت و وبلاگ افتاده اند تا مشتریان خود را افزایش دهند و وفاداری آن‌ها را بیشتر کنند. رقابت میان کسب و کارها در عملکرد وب سایت ها نیز تاثیر گذاشته است و رقابت بین کسب و کارها را به فضای آنلاین کشانده است. 

آموزش بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، ناظر این رقابت است. با وجود اینکه مناسب‌سازی سایت با هدف تاثیرگذاری بر موتورهای جستجو انجام می‌گیرد، سئو و بهینه‌سازی سایت، منحصر به موتورهای جستجو نمی‌ شود و هدف از بهبود مطالب، ویژگی‌ها و امکانات سایت، تاثیرگذاری بر مخاطب است. بنابراین بخشی از سنجش سئو سایت شما از طریق بررسی تاثیر رفتار کاربران توسط گوگل صورت می‌گیرد. به همین دلیل، آموزش سئو به یکی از جدی‌ترین مباحث در بهبود رتبه سایت تبدیل شده است.

آموزش سئو برای افراد مبتدی

سئو به رتبه بندی سایت ها کمک میکند. به علاوه، شما می توانید بر روی کلمات کلیدی long tail  در وبلاگتان سرمایه گذاری کنید. 

اصلا کلمات کلیدی long tail چه هستند؟

 این‌ ها جستجو های منحصر به ‌فردی هستند که افراد جهت یافتن چیز ها به‌ طور آنلاین استفاده می کنند. آن ها شامل بیش از دو واژه هستند. به ‌عنوان‌ مثال، اگر شما دانه قهوه میفروشید به نظر می رسد ایده خوبی باشد رتبه  “قهوه” را امتحان کنید؛ اما، داده ها نشان می دهد که اصطلاحات جستجوی “محبوب” مانند “قهوه” کمتر از 30% جستجو های انجام ‌شده بر روی وب را شامل می شود. 

خدمات سئو سایت

این همان‌ جایی است که کلمات کلیدی long tail وارد بازی می شوند. بر اساس آمار Moz، “70% باقی‌ مانده در آنچه جستجوی long tail نامیده می شود قرار دارد. long tail در برگیرنده صد ها میلیون جستجوی منحصر به‌ فرد است که ممکن است چند بار در طی یک روز انجام شوند، اما، هنگامی ‌که در کنار هم قرار می گیرند، اکثریت تقاضای جهانی برای اطلاعات از طریق موتور جستجو را تشکیل می دهند”.

سایت تخصصی و پرقدرت سئو اینجا به شما عزیزان کمک کرده و از شما عزیزان برای دیدن از این سایت و افزایش دانش خود در زمینه های مختلف همچون آموزش سئو سایت دعوت می کند.

سئو سایت