سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

همه چیز درباره عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی یکی از انواع جراحی های زیبایی است که در سراسر دنیا بخصوص کشورمان ایران طرفداران زیادی دارد، اهمیت عمل بینی در برخی از افراد به قدری بالاست که اولویت اصلی در زندگی آنها محسوب می گردد به طوری که به یکی از دغدغه های زندگی آنان تبدیل شده است. البته لازم است اضافه گردد جراحی بینی در هر فرد بسیار متفاوت می باشد.

عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی) یکی از انواع عمل های زیبایی صورت است که به اصلاح فرم، اندازه، تقارن بینی و همچنین به رفع طیف وسیعی از مشکلات و ایرادات موجود در بینی کمک می کند.

عمل زیبایی بینی

از جمله مشکلات بینی که میتوان توسط عمل زیبایی بینی آنها رفع کرد عبارتند از:

شماره 1- آسیب های وارده به بینی در اثر تروما و یا ضربه

شماره 2- پهن و بزرگ بودن سوراخ های بینی

شماره 3- عدم تقارن سوراخ های بینی

شماره 4- وجود قوز و یا تورفتگی روی بینی

شماره 5- افتادگی نوک بینی

انواع عمل زیبایی بینی 

بسیاری از افراد از ظاهر بینی خود ناراضی هستند و تمایل دارند با عمل بینی چهره خود را زیباتر کنند اما برخی دغدغه ها مانند: انتخاب جراح بینی خوب و ماهر، سختی دوران نقاهت بعد از عمل بینی و مشکلاتی از این قبیل باعث می شود که قید عمل زیبایی بینی را بزنند.

قبل از انجام عمل بینی توصیه می شود بهترین و مناسب ترین جراح را انتخاب کنید البته لازم به ذکر است که علاوه بر مهارت جراح بینی سایر عوامل نیز در دستیابی به بهترین فرم بینی با کمترین عوارض تاثیرگذار هستند. برخی از این عوامل عبارتند از:

شماره 1- جنس پوست بینی

شماره 2- بزرگ بودن بینی نسبت به سایر اجزای صورت

شماره 3- انتظارات فرد از عمل زیبایی بینی

شماره 4- استخوانی و یا گوشتی بودن بینی

شماره 5- وجود مشکلاتی مانند انحراف تیغه میانی بینی و عدم تقارن سوراخ های بینی

عمل زیبایی بینی

پس همیشه به یاد داشته باشید که قبل از انجام عمل زیبایی بینی، در مورد جراح خود به خوبی تحقیق کنید تا پس از عمل مجبور به انجام عمل بینی ترمیمی نشوید.

عمل بینی ترمیمی

عمل بینی ترمیمی به جراحی بینی مجددی گفته می شود که برای اصلاح ایرادات بینی و ساختار بینی که به دلیل آسیب بافتی در جراحی اولیه به هم ریخته است انجام می شود و آسیب بافتی آن را برطرف کرده و ساختار بینی را اصلاح می کند. به طور کلی عمل جراحی ترمیمی بینی زمانی انجام می شود که بیمار از نتیجه جراحی اولیه خود رضایت ندارد.

روند ترمیم پس از جراحی ممکن است تا 1 سال پس از جراحی ادامه داشته باشد و برای اقدام به جراحی ترمیمی بینی باید پس از یک سال اقدام کرد، زیرا فرم نهایی بینی پس از یک سال مشخص می شود. برای بسیار از افراد که از فرم بینی شان رضایت ندارند ممکن است این زمان بسیار طولانی باشد اما باید توجه داشته باشند که پس از یک سال ورم بینی به طور کامل برطرف می شود و پس از برطرف شدن ورم بینی ممکن است بسیاری از ایرادات دیگر بینی مشخص شود.

دکتر بیوتی  با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.