سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

آیا برای هتل خود قفل کارتی بخرم؟

 

یکی از رایج ترین و مهمترین تجهیزاتی که امروزه در هتل های بزرگ کشورهای پیشرفته استفاده می شود قفل کارتی و دستگیره دیجیتال می باشد.حتما می دانید که استفاده از قفل های قدیمی و کلیدی مدت زمان زیادی است که منسوخ شده است و بسیار ناپسند است که هنگامی که وارد یک هتل برای اقامت می شوید پس از رزرو اتاق یک کلید در اختیار شما قرار دهد.این روش مدت زمان زیادی است که منسوخ شده است و کاربرد ندارد.و همچنین این کار وجهه ی هتل شما را نیز ناپسند می کند و از اعتبار آن می کاهد.هتلداران اگر به دنبال یک راه مناسب برای افزایش اعتبار خود و همچنین بالا رفتن تعداد مخاطبانشان می باشند بهتر است که تجهیزات هتلی خود را به روز کنند و از تجهیزات و لوازم پیشرفته استفاده کنند.

بنابراین در میابیم که یکی از مهمترین کاربردهای استفاده از قفل کارتی در هتل ها می باشد که برای بالا رفتن سطح امنیتی و همچنین رفاه حال مسافران و کارکنان می باشد.

قفل کارتی و دستگیره دیجیتال نیز یکی از مهمترین تجهیزاتی است که همه ی هتل های معتبر و پیشرفته موظف هستند که از آن استفاده کنند.اینکار علاوه بر اینکه موجب می شود که امنیت آن هتل بالا برود بلکه دارای مزایای بسیار زیاد دیگری نیز هست که یکی از آن ها سهولت در رزرو اتاق ها و راحتی مسافران برای عبور و خروج از اتاق خود می باشد و اینکه مسافران این هتل با اطمینان کامل در این هتل اقامت می گزینند.

به این ترتیب انتخاب تجهیزات هتلی مناسب و با کیفیت می تواند یکی از مهمترین مسائلی باشد که در صنعت هتل و هتلداری باید رعایت شود.حال اینکه چه بودجه ای برای اینکار در نظر گرفته می شود و اینکه کدام مدل از این قفل ها برای هتل تهیه می شود به هتل بستگی دارد اما لازم است این نکته را بدانید که بهتر است که مدل های جدید این قفل ها برای هتل خریداری شود تا امکانات جدیدتر و بهتری را در اختیار شما قرار دهد و اینکه استفاده از آن راحت باشد و چندین سال استفاده ی مداوم بی هیچ اختلالی را به همراه داشته باشد.

قیمت قفل کارتی و دستگیره دیجیتال درب ضد سرقت

نصب قفل دیجیتال بر روی درب های ضد سرقت دارای اصول و قواعدی می باشد. درب ضد سرقت دارای انواع مختلف است و در بازار ایران به صورت سه دسته اصلی عرضه می شود، که شامل: درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی است .در میان این انواع، درب ضد سرقت ترک هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت در مقام بالاتری نسبت به سایرین قرار دارد. البته درب ضد سرقت ایرانی نیز از نظر ظاهر و کیفیت تا حد زیادی مشابه نمونه ترکیه ای آن است.

نصب قفل کارتی ضد سرقت (قفل ضد سرقت) بر روی هر یک از درب های ضد سرقت از قاعده خاص خود پیروی می کند. بر روی درب های ضد سرقت ترک و ایرانی می توان تمامی مدل های قفل کارتی را نصب نمود ولی بر روی درب های ضد سرقت چینی بهتر است قفل دیجیتال ضد سرقت بدون دستگیره دیجیتال نصب گردد زیرا با نصب قفل کارتی ضد سرقت با دستگیره دیجیتال، سیستم مرکزی قفل ضد سرقت درب از کار می افتد و کارایی خود را بر روی درب ضد سرقت از دست خواهد داد.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و مشورت هنگام خرید خود با مشاوران کارن مشورت کرده تا خرید مناسبی را تجربه کنید.