سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

با نحوه خرید تتر آشنا شوید

نحوه خرید تتر یکی از کارهایی است که هر فردی باید در زندگیش آن را یاد گرفته باشد. به دلیل اینکه تتر امروزه به ارز محبوبی بین مردم تبدیل شده است. به همین دلیل اقدام به سرمایه گذاری در زمینه تتر می تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت سرمایه شما داشته باشد.

ارز های دیجیتال بسیاری هستند که در ایران خرید و فروش میشوند مانند تتر، بیت کوین، کاردانو و.... پس دانستن نحوه خرید تتر بسیار مهم است. تترلند در این مقاله بطور کامل تمام راهنمایی های لازم برای خرید تتر را در اختیار شما قرار داده است پس با ما همراه باشید. 

  

نحوه خرید تتر

صرافی های دیجیتال چیست 

صرافی ها دیجیتال سایت های آنلاینی هستند که در آن ها فروش و خرید ارز های دیجیتال مختلف انجام میشود. که به دو دسته داخل کشور و خارج کشور تقسیم میشوند. در این بخش ما به بررسی صرافی های داخل کشور می پردازیم به دلیل اینکه خرید تتر در صرافی های دیجیتال داخل کشور با استفاده از ریال و کارت های بانکی انجام میشود، اکثر ایرانی ها برای خرید تتر به سراغ این نوع صرافی ها میروند.

صرافی های داخل کشور برای احراز هویت مشتریان خود از آنها درخواست عکس سلفی، کارت شناسایی و کارت بانکی میکنند.

نحوه خرید تتر و فروش تتر از صرافی های دیجیتال 

مراحلی که برای خرید تتر در سایت هی آنلاین باید طی کنید معمولا شامل، پیدا کردن وب سایت معتبر، نصب کیف پول، احراز هویت و خرید تتر می باشد که در ادامه به توضیح مختصری درباره آنها می پردازیم 

انتخاب یک صرافی معتبر

با توجه به اینکه خرید شما قرار است از طریق فضای اینترنت انجام شود و همانطور که میدانیم در این بستر باید احتیاط بیشتری به خرج داد اولین کار انتخاب یک وب سایت معتبر مانند تترلند می باشد تا خریدی مطمئن داشته باشید.

نصب کیف پول

ارز دیجیتال هم برای نگهداری مانند ارزهای فیزیکی نیاز به یک کیف پول دارند. این نوع کیف پول ها انواع مختلفی دارند که میتواند بر روی سیستم عامل های گوناگون نصب شوند. این کیف پول ها هم مانند حساب های بانکی مرسوم قابلیت دریافت، ذخیره و ارسال دارند.

احراز هویت

برای جلوگیری از کلاهبرداری نیاز است که هویت شما در صرافی ها تایید شود تا مطمئن شوند که شما یک شخص حقیقی هستید پس بعد از ثبت نامه اولیه از شما مدارک شناسایی مانند کارت ملی، کارت بانکی و... میخواهند.

خرید تتر

در این مرحله شما با شارژ کردن حساب خود می توانید اقدام به خرید تتر از طریق صرافی خود کنید.

شما میتوانید ارز ها خود را در کیف پولی که سایت فروشنده به شما داده است ذخیره کنید یا آن ها را به کیف پول شخصی خود منتقل کنید، که در این جا پیشنهاد ما به شما انتقال آن ها به کیف پول شخصی خود میباشد.


تترلند

 

نحوه خرید تتر به آسان ترین روش

ارز دیجیتال به عنوان یک دارایی که ارزش خود را در طول زمان حفظ می کند، یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری میباشد. برای خرید تتر روش های مختلفی وجود دارد و همانطور که میدانید ارز های دیجیتال فیزیکی می باشد پس برای خرید و فروش آن ها نیاز به بستر وب وجود دارد.

در این مقاله ما به نحوه خرید تتر از طریق صرافی های دیجیتال می پردازیم به دلیل اینکه این روش مطمئن ترین و آسان ترین روش میباشد. و شما میتوانید با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید. سایت هایی مانند تترلند درگاه های ایمنی برای مشتریان خود فراهم کرده اند که می توانند از طریق کارت های بانکی خود به ساده ترین روش و در کمترین زمان به خرید تتر بپردازند.

اما برای خرید تتر خود از این سایت ها نیاز به طی کردن مسیری دارید که در ادامه به آن می پردازیم.

جمع بندی

شما برای خرید و فروش می توانید به صرافی تترلند مراجعه کرده و با خیالی راحت اقدام به سرمایه گذاری در آن کنید.