سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

نکات تزریق چربی به سینه

 

بانوان زیادی هستند که به بزرگ شدن سینه های خود علاقه دارند اما به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند اندازه سینه خود را با استفاده از پروتز افزایش ندهند. چرا که برخی از خانم‌ها از داشتن پروتز در بدن خود بیزارند، و نگران هستند که به اندازه کافی طبیعی به نظر نرسد یا حجم پروتز زیادی از خواسته آنها بزرگ تر باشد. به هر حال، این بدن شماست و حق این را دارید هرطور که می‌خواهید با آن برخورد کنید. 

اگر شما فردی هستید که در مورد بزرگ کردن سینه فکر کرده اید اما امیدوار هستید که این کار را بدون پروتز انجام دهید، امکان تزریق چربی به سینه برای فرم دهی بهتر وجود دارد. تزریق چربی به سینه ها به اندازه جراحی پروتز سینه دائمی نیست. معمولاً 30 درصد چربی تزریق شده می‌تواند در چند ماه اول بنا به دلایلی از بین برود.

تزریق چربی به سینه

آیا بزرگ کردن سینه بدون جراحی نیز امکان دارد؟

بله امکان بزرگ شدن سینه بدون جراحی وجود دارد. بزرگ شدن سینه را می‌توان با استفاده از چربی بدن خود بیمار فرم دهی کرد. تزریق چربی توسط زنانی که خواهان سینه های طبیعی و گرد هستند ترجیح داده می‌شود. در این روش، بافتهای چربی اضافی برداشته و بین بافت سینه و ماهیچه قرار می‌گیرند. بیمار می‌تواند برای انتخاب بهترین گزینه و مشورت به پزشک متخصص مراجعه کند.

بزرگ کردن با تزریق چربی به سینه به چه معناست؟

بزرگ کردن سینه با انتقال چربی روشی است که در آن چربی از طریق سایر قسمت های بدن شما از طریق لیپوساکشن گرفته می‌شود و سپس مجدداً در سینه ها تزریق می‌شود تا اندازه آنها به طور متوسط ??و طبیعی افزایش یابد، همچنین شکل آنها بهبود یابد یا عدم تقارن زمینه ای اصلاح شود.

 بسته به میزان چربی تزریق شده، بزرگ کردن سینه با انتقال چربی می‌تواند اندازه سینه زنان را تقریباً به اندازه یک سایز بزرگتر از سایز قبلی برساند.

تزریق چربی به سینه از کدام ناحیه برداشته می‌شود؟

 بزرگ کردن سینه بدون جراحی

چربی معمولاً از شکم، باسن و یا ران برداشت می‌شود. جراح شما این عمل را با استفاده از عمل لیپوساکشن انجام می‌شود. برای برداشتن چربی از نواحی که راه دست تر هستند آغاز می‌کند، آنها را به طور ماهرانه  به شکل مورد نظر شما می‌رساند. سپس تیم جراحی اقدام به تصفیه و جداسازی سلول های چربی مورد نظر برای تزریق مجدد می‌کند.

 سلولهای چربی، که به عنوان پیوند چربی شناخته می‌شوند، به سینه ها تزریق تا از یکپارچگی صحیح آنها در بافت پستان موجود اطمینان حاصل شود.

جمه بندی

تزریق چربی باید توسط پزشک متخصص در یک کلینیک مطمئن انجام شود، چربی تزریق شده از بدن خود فرد در نواحی که امکان برداشت چربی وجود دارد انجام می‌شود سپس با سوزن به سینه تزریق می‌شود. تقریبا نصف چربی تزریق شده طی مدت زمان کوتاهی از بین می‌رود بنابراین این گزینه مناسب افرادی است که می‌خواهند میزان کمی به سینه های خود حجم دهند در غیر این صورت باید پروتز سینه انجام دهند. این روش بدون عوارض جانبی انجام می‌شود.