سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

برای بازی کدام بهتر است؛ کامپیوتر یا کنسول؟

باید واقع بینانه به این موضوع نگاه کرد که سرگرمی همیشه بخش بزرگی از زندگی افراد را تشکیل می دهد. وسایل و دستگاه های بسیار متعددی نیز در این راستا طراحی و تولید شده اند. خرید کنسول و کامپیوتر از جمله مهمترین این وسایل می باشد. اما در خرید کامپیوتر و یا کنسول بازی، باید به یکسری نکات مهم توجه کرد.

این موارد می توانند در تعیین هزینه بسیار موثر باشند. در ادامه به بررسی یک سری عوامل کلی پیرو نحوه انتخاب این دو مورد، پرداخته می شود.

خرید کامپیوتر یا کنسول بازی؟

قبل از اقدام به انجام هر کاری ابتدا باید به این نکته توجه شود که، هدف اصلی چیست؟ آیا صرفا قصد خرید دستگاهی را دارید که فقط با آن سرگرم شوید؟ به طور خیلی ساده، اگر تنها هدف شما سرگرم شدن است، به هیچ عنوان اقدام به خرید کامپیوتر و یا لپ تاپ نکنید.

خرید کامپیوتر

دلایل آن هم بسیار مشخص است. خرید کامپیوتر در حال حاضر، هزینه بسیار زیادی بر دست خریدار می گذارد و همچنین لپ تاپ ها آن چنان که باید، نمی توانند نیازهای افراد را در بازی کردن مانند کنسول و یا کامپیوتر برطرف کنند.

اگر هدف شخصی تنها سرگرم شدن باشد، بهترین کار، خرید کنسول بازی پلی استیشن و یا xbox می باشد. چرا که هزینه آن از اسمبل کردن یک کامپیوتر کمتر، بازی های انحصاری بیشتر و موارد این چنینی می باشد.

خرید کامپیوتر در چه زمانی مناسب است؟

اگر قصد خرید کامپیوتر را دارید، باید به این مورد توجه کنید که، اسمبل یک کیس حرفه ای تنها به مقصود بازی، کار اشتباهی است. نوسانات ارز، همه گیری بیماری کرونا، تحریم و موارد این چنینی، همه باعث شده اند تا قیمت قطعات کامپیوتر افزایش بیابد.

لذا خرید کامپیوتر تنها به مقصود گیم، تنها باعث اتلاف هزینه می شود. در عوض اگر فردی علاوه بر بازی کردن، نیاز به یک دستگاه برای انجام کارهای سنگینی نظیر طراحی، رندرینگ و موارد این چنینی داشته باشد، خرید کامپیوتر می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. در غیر این صورت خرید کنسول بازی بهترین انتخاب است.

خرید کنسول

بهترین فروشگاه خرید کنسول!

فروشگاه های بسیار متعددی وجود دارد که افراد می توانند نسب به خرید کنسول و کامپیوتر در آن ها اقدام کنند. بعضی از آن ها حتی امکان اسمبل کیس را نیز برای مشتریان فراهم می کنند. حتما به یاد داشته باشید که کالایی را که خریداری می کنید دارای گارانتی معتبر باشد و همچنین خود فروشگاه قبل از خرید مشاوره های لازم را به شما بدهد.

جمع بندی

با توجه به موارد گفته شده در ارتباط با خرید کنسول و کامپیوتر، فروشگاه اینترنتی لوتوس لپ تاپ، با داشتن بیش از 20 سال تجربه تخصصی در فروش انواع کالاهای آی تی، می تواند نیازهای مشتریان خود را به خوبی برطرف کند.