سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

با این دو درمان زیبایی و طراوت چهره خود را برگردانید.

افزایش سن، تابش مستقیم آفتاب، وراثت، برنامه غذایی عوامل چین و چروک و کاهش حجم بافت‌ پوست صورت است. این بی‌طراوتی و کاهش حجم پوست می‌تواند بر روی اعتماد بنفس در درجه اول و در درجه دوم بر زیبایی و ظاهر شخص تاثیر منفی و مخربی بگذارد. در این مقاله از مجموعه ویکی درمان می‌خواهیم در خصوص دو روش موثر در رفع این عوامل مخرب صحبت کنیم. تزریق فیلر و چربی برای جبران حجم بافت از دست رفته و مزوتراپی صورت برای ایجاد طراوت و شادابی مجدد صورت.

 

تزریق فیلر و چربی

 

تزریق فیلر و چربی را بیشتر بشناسید.

 

همانطور که قبل‌تر به آن اشاره شد درمان کاهش حجم بافت‌ صورت از طریق تزریق فیلر و چربی امکان‌پذیر است. این درمان روشی غیر تهاجمی‌ است که بدون جراحی روند تزریق فیلر و چربی به بافت‌ صورت انجام می‌شود و خطوط و چروک‌های پوست محو می‌شوند.

 

توجه داشته باشید که تزریق فیلر و چربی نمی‌تواند از تاثیرات پیری بر روی پوست جلوگیری کند بلکه به صورت مقطعی مشکلات بوجود آمده را حل می‌کند و ظاهر دلخواهتان پدید می‌آید. تزریق فیلر و چربی درمانی است که به صورت طبیعی شخصی را از انجام آن باز نمی دارد اما پارامتر‌های واجبی نیز دارد که اگر از آن‌‌ها محروم باشید نیازمند مشاوره با پزشک متخصص برای تزریق فیلر و چربی هستید. 

 

تزریق فیلر و چربی

 

قبل از اقدام به تزریق فیلر و چربی از سلامت فیزیکی خود اطمینان حاصل کنید. آزمایشاتی که توسط پزشک متخصص تعیین می‌شود در جهت اطمینان از این موضوع است.

 

مصرف دخانیات و الکل در روند درمان اختلال ایجاد می‌کند. 1 ماه قبل از تزریق فیلر و چربی از سیگار و قلیان و مشروبات الکلی بپرهیزید.

 

در خصوص نوع و نحوه‌ تزریق فیلر و چربی بیشتر بدانید.

 

فیلر‌ها شامل انواع مختلفی می‌شوند و در این بین فیلر‌های استاندارد در FDA یا اداره نظارت بر غذا و داروی آمریکا مورد بررسی قرار می‌گیرند و برایشان تاییدیه صادر می‌شود. این فیلر‌های استاندارد تنها مجوز استفاده توسط پزشک متخصص و با تجربه در تزریق فیلر و چربی را می‌گیرند و اشخاصی که در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها اقدام تزریق فیلر و چربی می‌کنند مورد تایید مراجع معتبر نیستند و به طور قطع عوارض بسیاری بعد از تزریق فیلر و چربی حاصل می‌شود.

 

مزوتراپی صورت را بیشتر بشناسید.

 

دومین روشی که در جهت ترمیم بافت‌ آسیب دیده صورت معرفی شده است مزوتراپی صورت است. این روش درمانی برای جوانسازی پوست و کشیدگی بافت. افتاده و دارای چین و چروک استفاده می‌شود. در مزوتراپی صورت با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف، آنزیم و ویتامین‌های مورد نیاز برای بازگشت جوانی و طراوت پوست را به بافت کلاژن‌ساز تزریق می‌‌کنند.

 

مزوتراپی صورت

 

تعداد جلسات مورد نیاز در مزوتراپی صورت با توجه به تشخیص پزشک تعیین می‌شود. هزینه مزوتراپی صورت نیز وابسته به تعداد جلسات درمانی است. در خصوص نحوه پرداخت هزینه مزوتراپی صورت به دلیل اینکه این درمان در حوزه زیبایی قرار می‌گیرد شرکت‌های بیمه از بازگشت وجه اجتناب می‌کنند و پرداخت آن به صورت آزاد است.

 

کلام آخر

 

در این مقاله از مجموعه ویکی درمان https://wikidarman.com/ به معرفی دو روش برای بازگشت زیبایی و طراوت و جوانی پوست پرداختیم. تزریق فیلر و چربی که در بهبود کاهش حجم صورت و مزوتراپی صورت که در رفع چین و چروک‌های صورت موثر است.