سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

نکات مهم در انتخاب بهترین لپ تاپ و کامپیوتر گیمینگ

همیشه بهتر است که برای انتخاب و خرید لپ تاپ گیمینگ که  بهتر است در عین حال در دسته لپ تاپ اقتصادی نیز باشد، از خودتان تعدادی سوال بپرسید، مثلا اینکه کدام برند برای خرید لپ تاپ گیمینگ مناسب تر است؟  یا اینکه ویژگی های  لپ تاپ اقتصادی و  لپ تاپ گیمینگ  چیست، یا چه ویژگی هایی داشته تا کارایی بیشتری داشته باشد؟ رسیدن به جواب این سوال ها میتواند نحوه انتخاب و  خرید را آسان تر کند، اکنون در این مقاله می خواهیم به سوالاتی که در ذهن شما به وجود آمده است پاسخ دهیم پس ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

سی پی یو لپ تاپ گیمینگ

اولین و به نوعی مهمترین نکته که  در انتخاب و خرید  لپ تاپ اقتصادی  و یا کامپیوتر گیمینگ باید مورد بررسی قرار داد، مشخصات سی پی یو سیستم آن است. هنگام انتخاب سیستم مورد نظر خود باید به  برند و نسل سی پی یو توجه داشته باشید تا بتوانید خرید لپ تاپ  را به درستی انجام دهید.

گرافیک کامپیوتر گیمینگ

میزان حافظه گرافیکی بهترین لپ تاپ گیمینگ از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشت. در کنار میزان حافظه گرافیک لپ تاپ، میزان گرافیک سیستم به توقعات و کاری که قرار است انجام دهید بستگی دارد.

حافظه لپ تاپ گیمینگ

حافظه یکی از مسائل مهم برای خریداران لپ تاپ اقتصادی است، به طور کلی حافظه در سیستم به دو دسته حافظه فیزیکی و اس اس دی تقسیم می شود. حافظه اس اس دی تاثیر بسیار زیادی در سرعت انجام کارهای مختلف و همچنین بازی های سنگین دارد. میزان هارد دیسک و همچنین اس اس دی می تواند یکی از معیارهای اصلی هنگام خرید سیستم باشد.

صفحه نمایش

کیفیت و رزولوشن صفحه نمایش لپ تاپ گیمینگ بسیار مورد توجه است. هر چقدر که صفحه نمایش کیفیت بالاتری داشته باشد، در زمان انجام کارهای مختلف مثل بازی و یا کارهایی که جزئیات زیادی دارد با مشکل مواجه نشوید. همچنین باید در نظر داشته باشید برخی از سیستم ها دارای صفحه نمایش لمسی هستند که انتخاب این نوع سیستم ها با توجه به نیاز شما صورت می گیرد.

نکته: باید در نظر داشته باشید که همه عواملی که در بالا به آن اشاره نمودیم در قیمت نهایی بهترین لپ تاپ و کامپیوتر گیمینگ تاثیر مستقیم دارد و طبیعتا با بالا رفتن مدل یا نسل هر یک از آنها، قیمت سیستم نیز افزایش خواهد داشت.

کلام آخر

در انتهای این مقاله باید بگوییم که  انتخاب و خرید  لپ تاپ اقتصادی نیاز به تحقیق و جستجو کافی دارد، ما در این مقاله به ویژگی هایی که هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ باید به آن توجه داشته باشید، اشاره نمودیم تا اگر قصد تهیه سیستم مورد نیاز خود را دارید، با اطلاعات کافی انتخاب خود را انجام دهید.

 

فروشگاه لوتوس لپ تاپ یکی از بهترین فروشگاه های موجود در زمینه محصولات دیجیتال و انتخاب و خرید لپ تاپ  گیمینگ است با مراجعه به فروشگاه لوتوس از مشاوره رایگان افراد خبره در این زمینه بهره ببرید.