سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

نحوه استفاده صحیح از پنکک

پنکک یکی از ابزارهای آرایشی است که خانم ها از آن به عنوان اتمام کننده آرایش استفاده می کنند. در واقع آخرین قدم در آرایش کردن استفاده از پنکک است. در این مقاله روبی سان تصمیم دارد نحوه استفاده درست و صحیح از پنکک را آموزش دهد تا شما بتوانید با کمک آن قدرت تاثیرگذاری را افزایش دهید.

پس با ما همراه باشید.

کاربردهای پنکک در آرایش

پنکک با هدف پوشاندن لکه های تیره و قهوه ای روی پوست که با کرم پودر پوشیده نشده اند به بازار معرفی شد. 

پنکک روبی سان

اما با گذشت زمان و استفاده مداوم خانم ها، کاربردهای دیگری از پنکک رونمایی شد. و به عنوان وسیله آرایشی محبوب شناخته شد. شما می توانید با کمک پنکک آرایش طبیعی و نچرال داشته باشید. خیلی از خانم ها بعد از آرایش روی صورت خود براقیتی احساس می کنند و این می تواند از زیبایی شما بکاهد. پنکک با مات کردن آرایش تان، آن را طبیعی جلوه می دهد.

اگر انتهای آرایش از پنکک استفاده کنید متوجه میشوید که پنکک می تواند باعث افزایش ماندگاری آرایش شود. این دقیقا همان چیزی است که خانم ها به دنبال آن هستند. آرایش کنند و تا ساعت ها مانند دقیقه اول باقی بماند.

استفاده از پنکک در آرایش حتما پیشنهاد می شود.

مراحل زدن پنکک به شیوه صحیح

همانطور که گفته شد پنکک مرحله آخر آرایش شما را تشکیل می دهد. در نتیجه قبل از استفاده از این وسیله آرایشی باید مراحل قبلی را به درستی طی کرده باشید. با کمک کرم پودر زیرساخت خوبی برای آرایشتان ایجاد کرده باشید و تمام نواقص و عیوب ظاهری پوستتان را به خوبی پوشانده باشید.

در ابتدا صورت خود را کاملا تمیز کنید. اگر پوستتان چرب است به خوبی با آب و صابون مخصوص بشویید تا چربی کمتری روی پوستتان باقی بماند. اگر صورتتان چرب باشد ماندگاری پنکک کم خواهد شد.

اگر پوستتان خشک است حتما قبل از استفاده لوازم آرایشی آن را با کمک کرم های مرطوب کننده .و آبرسان چرب کنید تا میزانی از خشکی پوستتان برطرف شده باشد. 

از کرم پودر برای پوشاندن لکه های قهوه ای صورتتان استفاده کنید. کرم پودر زیرساخت آرایش شما است سعی کنید آن را به طور یکنواخت روی صورتتان بزنید. برای کاور بهتر پیشنهاد می شود برای آغشته کردن صورت به کرم پودر از پد مخصوص آرایشی استفاده کنید. پد آرایشی هم ماندگاری کرم پودر را افزایش می دهد هم میتواند به پخش شدن کامل کرم پودر کمک کند. اگر احساس می کنید که پوست شما به کرم پودر نیاز ندارد بهتر است بعد از آماده سازی پوستتان، از پنکک استفاده کنید. 

پنکک اورجینال

اگر صورت شما دارای لکه های کمرنگ است و یا لک، کک و مک ندارد و آرایش را برای استفاده روزانه می خواهید پیشنهاد می کنیم از کرم پودر استفاده نکنید تا با ایجاد لایه های اضافه روی پوست، راه های تنفس پوست را نبندید و به آن آسیب نزنید. آرایش روزانه بهتر است سبک باشد و پوستتان دچار مشکل نشود.

حالا نوبت به پنکک رسیده است.

میزان چربی و رطوبت در پنکک کنترل شده است. اگر شما پنکک را بر اساس چربی زیر پوستتان انتخاب کنید مطمئن باشید که تاثیر فوق العاده ای روی پوست خود شاهد خواهید بود.

برای پخش کردن پنکک بهتر است از یک براش و یا پد مخصوص آرایشی استفاده کنید. استفاده از این ابزارها هم به بهتر پخش شدن پنکک کمک می کند هم ماندگاری آن را روی صورت افزایش می دهد. بهتر است برای این کار از براش های بزرگ و پر مو استفاده کنید. زمانی که قلمو به پنکک آغشته شد آن را بتکانید تا پودر اضافه آن بریزد تا باعث ماسیدگی پودر روی صورت نشود. این حالت چهره نازیبایی به پوست شما می دهد.

پنکک را از مرکز صورت یعنی قسمت T پیشانی شروع به زدن کنید. در ابتدا حرکت دستتان به صورت ضربه ای باشد و سپس براش را با حالت جارویی روی صورتتان بکشید. این کار باعث می شود تمام قسمت های صورت به خوبی کاور شود. 

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در افزایش کاور پنکک، استفاده از مواد آرایشی اصل و اورجینال است. شما با مراجعه به روبی سان می توانید تمام وسایل آرایشی تان را با کیفیت اصل خریداری نمایید و در کنار زیبایی سلامت پوست خود را تضمین کنید.