سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

خرید کانسیلر رنگی و کاور بیشتر لکه های صورت

کانسیلر یک کرم پودر فشرده با تنوع رنگی بیشتر از کرم پودر است. کانسیلر، کرم پودر و پنکک  جزء وسایل آرایشی صورت است که می توانند عیوب ظاهری پوست مانند لکه های قهوه ای پوست را مخفی کنند. 

ابتدا کرم پودر را به صورتتان بزنید . با این کار بخش بزرگی از لکه ها کاور خواهند شد. اگر لکه ها تیره تر باشند باید به سراغ کانسیلر بروید. در این شزرایط خرید کانسیلر رنگی بهترین پیشنهاد برای شما است.

کانسیلر قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد و در مراحل مختلف آرایش کردن می تواند بسیار مفید واقع شود. 

اگر میخواهیم که لکه ها را به خوبی کاور کنیم باید نکاتی را در خرید کانسیلر در نظر بگیرم که روبی سان در نظر دارد در این مقاله شما را راهنمایی کند. پس با ما همراه باشید.

خرید کانسیلر رنگی

 

کاانسیلر تنوع رنگی زیادی دارد که شما باید براساس تناژ پوست و تاثیری که می خواهید روی پوست شما بگذارد باید انتخاب کنید. در این مقاله در مورد رنگ های مختلف که ممکن است هنگام خرید کانسیلر با آن مواجه شوید صحبت خواهیم کرد.

خرید کانسیلر نارنجی یا پرتقالی

خانم هایی که پوست تناژ گرم و سبزه ای دارند حتما هنگام خرید کانسیلر، رنگ نارنجی را در اولویت قرار دهند. اگر شما جزء خانم هایی هستید که صورت سبزه ای دارید و اطراف چشم هایتان کبودی دارد حتما این رنگ را امتحان کنید. این رنگ کانسیلر می تواند کبودی چشم شما به خوبی کاور کند. خانم هایی که صورت روشن دارند بهتر است هنگام خرید کانسیلر به سمت رنگ نارنجی نروند.

 

خرید کانسیلر سبز

این رنگ می تواند رنگ قرمز را به خوبی خنثی کند. اگر روی صورتتان قسمت های قرمز دارید مانند جای جوش و آکنه یا آفتاب سوختگی بهترین پیشنهاد خرید کانسیلر سبز است. این کانسیلر می تواند این نواحی را خیلی خوب کاور کند. سعی کنید برای آغشته کردن صورت با این نوع کانسیلر، آن را به صورت ضربه ای روی پوست پیاده کنید. هیچ وقت این رنگ کانسیلر را روی پوست نکشید چرا که قرمزی را بیشتر نشان می دهد.

 

خرید کانسیلر بنفش 

این رنگ می تواند اصلاح کننده رنگ زرد باشد. برای خانم هایی که پوست زرد و رنگ پریده ای دارند خرید کانسیلر با رنگ بنفش توصیه می شود. این رنگ می تواند درخشش و گرمای خاصی به صورت رنگ پریده شما ببخشد.


خرید کانسیلر اورجینال روبی سان

خرید کانسیلر صورتی

این رنگ می تواند به صورتتان شادابی و طراوت ببخشد. کانسیلر صورتی می تواند خستگی صورتتان را کاور کند. برای اینکه بتوانید پروسه خرید کانسیلر و استفاده از آن را تکمیل کنید مانند کانسیلر زرد آن را به صورت مثلثی زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آرایشی آن را پخش کنید. کانسیلر را تا روی گونه های خود بکشید.

 خرید کانسیلر زرد

این رنگ می تواند سیاهی و کبودی زیر چشم را به خوبی کاور کند. برای پوست های روشن که کبودی زیر چشم دارند پیشنهاد می شود که حتما خرید کانسیلر زرد رنگ را تجربه کنند. سعی کنید این کانسیلر را به صورت مثلثی زیر چشمتان بکشید و با کمک پد آن را پخش کنید. برای کاور بهتر کبودی و چین و چروک های اطراف چشم بهتر است از کانسیلر زرد مایع  استفاده کنید.

 

قبل از انتخاب و خرید کانسیلر رنگی ابتدا در نظر بگیرید چه نواقصی را باید بپوشاند و چه انتظاری از آن دارید؟ ویژگی صورتتان چگونه است؟

خرید کانسیلر را باید از بهترین برندهای آرایشی انجام دهید. چرا که کانسیلر به صورت مستقیم روی پوست قرار می گیرد و اگر کیفیت لازم را نداشته باشد می تواند به پوست حساس شما آسیب بزند. یکی از بهترین برندهایی که می توانید با خیال راحت و قیمت مناسب خرید کانسیلر و مابقی لوازم آرایشی را انجام دهید روبی سان است.