سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

در دوران کرونا، با مشاوره سئو پول پارو کنید.

مشاوره سئو فرآیندی است که برای بهبود رتبه سایت و ارتقا نرخ تبدیل مورد استفاده قرار میگیرد. در جهان امروز داشتن یک سایت و معرفی محصولات و خدمات در آن برای رسیدن به هدف نهایی به تنهایی کافی نیست. نکاتی مانند چگونگی معرفی محصولات و خدمات در سایت و مهم تر از آن توسط مخاطب هدف شما دیده شود از اهمیت بالایی برخوردار است. مشاور سئو به شما راهنمایی های لازم را خواهد داد که بتوانید به بهترین نحو و با رعایت استانداردهای لازم محتوای سایت خود را تکمیل نمایید و با ارائه راهکارهای مناسب برنامه نویس سایت شما را برای بهبود ساختار فنی سایت هدایت می کند.

مشاوره سئو با هدف های مختلفی در سایت انجام می شود که شامل:

  1. مشاوره سئو انجام تحقیقات کلمات کلیدی (یافتن کلماتی که بیشترین بازده را برای سایت داشته باشد.)

  2. مشاوره سئو جهت یافتن بهترین کمپین های تبلیغاتی

  3. مشاوره سئو جهت تولید محتوا (متن، گرافیک، مدیا)

  4. مشاوره سئو به منظور برطرف کردن مشکلات سئو سایت

  5. مشاوره سئو برای آنالیز سایت و آنالیز سئو سایت های رقبا

  6. مشاوره سئو در جهت تحلیل آنالیزهای انجام شده و افزایش بازدید سایت

مشاوره سئو حرفه ای

مشاور سئو کیست؟

برای اینکه یک پروژه کسب و کار از نظر سئو و کسب نتایج خوب برای رتبه بندی در گوگل به موفقیت برسد باید استراتژی مناسب داشته باشد. این فعالیت ها و راهکارها برای هر پروژه با توجه به موقعیت فعلی و بازار کاربران هدف آن متفاوت است و نمی شود برای تمامی پروژه ها به یک شکل واحد عمل کرد.

مشاور سئو فردی است که سالها در زمینه سئو و بهینه سازی سایت فعالیت کرده است و تجربیات بسیاری کسب کرده است و سابقه به نتیجه رساندن پروژه های مختلف با موضوعات متفاوت را دارد. این شخص با تکیه بر تجربیات و تخصص خود دقیقا میداند که بر اساس اهداف نهایی که مدیر سایت مشخص می کند چه فرآیندی باید تدوین شود و از چه مسیری و با چه ابزارهایی می توان آن هدف را عملی کرد و سایت را به اهداف مشخص شده رساند. لازم است که مشاور سئو با علم روز بهینه سازی سایت و آخرین تغییرات صورت گرفته در گوگل آشنایی کامل داشته باشد و تمام اطلاعات در اختیار او بر اساس آخرین نسخه های سایت های مختلف باشد.

نمونه هایی از فعالیت های مشاور سئو:

  1. راهنمایی جهت یافتن کلمات کلیدی که جستجوی بالا و رقابت کمی برای آنها وجود دارد.

  2. راهنمایی برای تهیه محتوا

  3. معرفی روش های ایجاد Call to Action

  4. راهنمایی استفاده از شبکه های اجتماعی

  5. معرفی روش های درست دریافت بک لینک

  6. آموزش یافتن بک لینک های مضر برای سایت و برطرف کردن آنها

  7.   راهنمایی جهت یافتن مشکلات سایت از نظر سئو و نحوه برطرف کردن آنها

  8.   مشاوره برای نحوه کار با الگوریتم های جدید گوگل

مشاوره سئو سایت

در نتیجه هر وب سایت برای ارتقا و رونق نیازمند فرآیند های مشاوره سئو است و این فعالیت توسط مشاور سئو متخصص و ماهر انجام میشود.

 

گروه تخصصی حسن آبادی ارائه دهنده خدمات مشاوره در زمینه های مختلف از جمله مشاوره سئو تخصصی سایت است. دیگر لازم نیست نگران انتخاب مشاور سئو مناسب برای سایت خود باشید. تنها با مراجعه به سایت حسن آبادی و دریافت مشاوره بهترین راهکارها در اختیارتان قرار می گیرد.