سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

سئو انگلیسی راهی آسان جهانی کردن کسب و کار

سئو انگلیسی راهی است برای کسانی که می‌خواهند کسب و کار بین المللی داشته باشند اما به دلیل دردسرها و سختی‌هایی که برای این کار وجود دارد، اقدامی برای نمی‌توانند انجام دهند. با سئو انگلیسی می‌توانید بازدید کننده های بیشتری جذب کنید و برند خود را به تمام دنیا بشناسانید. 

سئو انگلیسی چیست؟

سئو انگلیسی همان سئو است که هدف از آن بهینه سازی برای قرار گرفتن در لیست نتایج کاربران خارجی می‌باشد. انگلیسی یک زبان بین المللی است و اکثر کشورهای دنیا با آن آشنا هستند. اگر سایت خود را برای زبان انگلیسی سئو کنید می‌توانید بازدید کننده خارجی جذب کنید.

حتماً خودتان تاکنون با این مورد مواجه شده‌اید، عبارتی را در گوگل جستجو کرده‌اید و در صفحه اول نتایج، سایت‌های انگلیسی زبان نیز به شما پیشنهاد داده شده است. این راه حلی است که مواقعی که گوگل از نتایج زبان فارسی (یا هر زبان دیگری) دست خالی می‌ماند، به سایت‌های انگلیسی مراجعه می‌کند و به کاربر پیشنهاد می‌دهد تا دست خالی نماند. به طور خلاصه بگویم، اگر سایت شما به زبان انگلیسی سئو شده باشد حتماً در لیست نتایج خواهید بود.

 سئو انگلیسی

مزایای سئو انگلیسی:

-         جذب بازدید کننده بیشتر از تمام دنیا

-         بهبود رتبه سایت

-         افزایش اعتبار سایت

-         جذب مشتری خارجی

-         برندسازی جهانی

-         درآمد بین المللی و ایمن

روش‌های پیاده سازی سئو انگلیسی:

پیاده سازی سئو در تمامی زبان‌ها یکسان است و شما کافیست همان کارهایی که در سئو فارسی انجام می‌دهید را در سئو انگلیسی نیز پیاده سازی کنید، مانند: پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب، تولید محتوا، ریسپانسیو بودن، لینک سازی خارجی و...

فقط دو نکته در سئو انگلیسی وجود دارد که اهمیت بیشتری دارند: سرعت سایت و تولید محتوا. با توجه به اینکه در اکثر کشورهای انگلیسی زبان، سرعت اینترنت بالاست، باید سرعت سایت خود را بیشتر کنید و از سرورهای خارجی استفاده کنید. ضمن اینکه نحوه سرچ در کشورهای دیگر با توجه به فرهنگ آن متفاوت است و شما بهتر است عبارت‌های کلیدی را با توجه به فرهنگ سرچ آن کشور انتخاب کنید.

 سئو انگلیسی

امروز کشورهای سئو در تهران هستند که در سئو انگلیسی پیشتاز شده‌اند. شرکت سئو اینجا از همان شروع کارش، این امتیاز را به مشتریان خود ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت سئواینجا مراجعه کنید.