سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

تجربه ای متفاوت از فودکورت کیش

با به وجود آمدن فودکورت در یاران دری جدید از سرو غذا با سلیقه های مختلف غذایی به مردم ایران گشوده شد. 

فودکورت یک سالن بزرگ است که وسط آن چندین میز و صندلی قرار گرفته است و دور تا دور این سالن با رستوران های مختلف پر شده است. اینکه شما چه غذایی میل می کنید، رژیم هستید یا دنبال غذاهای فست فود هستید، سوشی دوست دارید یا غذاهای ایرانی، می توانید در فودکورت همه آنها را پیدا نمایید. 

فودکورت کیش یکی از گزینه هایی است که می توانید حتی در سفر به یک جزیره تنوع غذایی را برای شما فراهم می کند.

 

فودکورت کیش

 

مسافرانی که مقصد آن ها کیش است، خانواده یا دوستانی هستند که سلیقه غذایی متفاوتی دارند. شاید پدر خانواده غذاهای ایرانی را بیشتر بپسندد، مادر خانواده می خواهد غذاهای محلی را تست کند و فرزند کوچکتان به دنبال غذای فست فودی باشد. چه گزینه ای را برای خوردن غذا خوردن انتخاب میکنید. می دانید که برای هر کدام از این غذاها باید به یک رستوران مجزا مراجعه نمایید. اما در فودکورت کیش منو بزرگی و وسیعی از غذاهای مختلف دارید که می توانید برای هر سلیقه غذایی یک پاسخ مناسب و خوشمزه پیدا کنید.

اینکه بخواهید به یک رستوران جدید اعتماد کنید و برای بار اول از ان غذا بگیرید شاید کمی برایتان سخت باشد. به همین دلیل در فودکورت کیش رستوران های برندی که در سراسر ایران و دنیا شناخته شده است قرار دارد که شما با خیال راحت و با توجه به کیفیتی که از آن انتظار دارید غذای خود را سفارش می دهید. 

اگر هم بخواهید رستوران جدیدی را تست کنید تا با طعم های مختلفی اشنا شوید. باز هم برای این انتخاب شما گزینه زیادی وجود دارد.

 

فودکورت کیش - فودلند

طعم متفاوت غذا در فودکورت کیش

بزرگترین فودکورت کیش، فودلند کیش، دارای سه سالن مجزا و بزرگ است که هر کدام از این سالن ها دارای طراحی، دیزاین و نورپردازی متفاوتی است. با هر سلیقه خاصی که باشید قطعا یکی از این سه طراحی باب میل تان خواهد بود.

در این فودکورت کیش، شما دارای دو کافی شاپ هستید و این انتخاب با شماست که بعد از میل کردن غذایتان مایل هستید کیک و بستنی و قهوه میل کنید یا با چای و قلیان ضیافت خود را به پایان برسانید.

فودکورت کیش این انتخاب ها را برای شما فراهم کرده که خاطره یک شب به یادماندنی از حضور در کیش برای شما ایجاد کرده باشد.

یکی از مزایای فودکورت کیش این است که تمام ادویه هایی که در طبخ غذاها استفاده می شود از خارج از ایران وارد می کند و شما غذای همیشگی خود را با طعم متفاوت و خیلی خاص و خوشمزه می چشید. و این یکی از مزایای رقابتی فودکورت کیش، فودلند کیش است.

فودکورت کیش - فودلند

آدرس بزرگترین فودکورت کیش 

جزیر کیش آنقدری بزرگ نیست که کسی بزرگترین فودکورت کیش را نشناسد. از هر شخصی بپرسید قطعا شما را راهنمایی خواهند کرد. اما اکر آدرس آن را بخواهید، دانشگاه شیراز در مجاورت ساحل مرجانی، بزرگترین فودکورت کیش بنا شده است. دسترسی آسان، طعم غذاهای خوشمزه و با کیفیت، جای پارک زیاد، ویو و منظره جذاب و دیدنی همه مزایای فودکورت کیش است که می توانید از آن بهره ببرید.

فودکورت کیش - فودلند

 

 

بزرگترین و مجهزترین فودکورت کیش، رستوران و فست فود کیش - فودلند کیش