سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

وکیل ملکی در تهران چه وظایفی بر عهده دارد؟

در این مقاله قصد داریم به معرفی وکیل ملکی در تهران و وظایفی که بر عهده دارد بپردازیم. همانطور که همه میدانیم تهران به دلیل وسعت و جمعیتی که دارد و به دلیل اینکه پایتخت ایران است. از نظر اداره کردن و وجود مشکلات مختلف با سایر شهر ها تفاوت هایی دارد.

 

وکیل ملکی در تهران

ویژگی های وکیل ملکی در تهران چیست؟

وکیل ملکی در تهران هم باید دارای یک سری مهارت های بیشتری نسبت به وکلای سایر شهر ها باشد.

شخصی که وکیل ملکی در تهران می شود باید وکیل پایه یک دادگستری باشد و از کانون وکلای شهر تهران پروانه وکالتی خود را دریافت کرده باشد.

به طور کلی وکلایی که از یک شهر پروانه وکالت خود را دریافت می کنند نمی توانند به طور کلی به شهر دیگری برای وکالت بروند و باید در همان شهری که پروانه وکالت خود را دریافت کرده اند برای وکالت مشغول فعالیت باشند.

وکیل ملکی در تهران باید پرونده های ملکی زیادی در این شهر حل کرده باشد و کارنامه کاری خوبی داشته باشد  

وکیل ملکی در تهران باید منصف باشد و مشکلات وکلای خود را به خوبی درک کند و برای بازپس گیری حق از دست رفته او بسیار تلاش کند و برای به دست آوردن ادله و استناداتی که محق بودن موکل او را اثبات می کند همه جوانب را بسنجد.

وکیل ملکی در تهران چه دعاوی را حل می کند و چه وظایفی دارد؟

از آنجایی که تهران بسیار پرجمعیت و شلوغ است و روز به روز به تعداد افرادی که برای زندگی و کار به تهران مهاجرت می کنند بیشتر می شود. از این رو افراد سودجو از این شلوغی سو استفاده می کنند و ممکن است برای کلاهبرداری و سودجویی به دنبال ایجاد هرج و مرج در بازار  ملکی تهران هستند.

وکیل ملکی در تهران موظف است به شناسایی دقیق قیمت ها، سند زدن ملک و پیگیری دقیق از صحت اطلاعات راجع به ملک در کنار موکل خود باشد.

از آنجایی که افراد فرصت طلب به خوبی در نقش خود فرو می روند و صحنه سازی می کنند ممکن است افراد به خصوص افرادی که از سایر شهرها برای سرمایه گذاری و یا زندگی به تهران می آید به نیت شوم این افراد پی ببرند.

پس حتما توصیه می شود که افراد برای خرید و یا هرگونه سرمایه گذاری بر روی املاک تهران با یک وکیل ملکی در تهران که در کار خود بسیار خبره باشند مشورت کنند.

از طرفی هم چنانچه در گذشته به دلیل سهل انگاری دچار مشکل حقوقی در زمینه ملک و املاک شده اند پیشنهاد می شود برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر، این بار دیگر بدون مشورت با یک وکیل ملکی کاری نکنند.

ویژگی وکیل ملکی در تهران

کلام پایانی

گاهی افراد گمان می کنند برای خرج کمتر نباید به وکیل مراجعه کنند. در صورتی که مشکلات حقوقی که در این زمینه به وجود می آید می تواند خیلی ضررهای مالی جبران ناپذیری برای افراد به وجود آورد .

شهرداد یک گروه حقوقی می باشد که وکلای حرفه ای و با تجربه ای را گرد هم آورده است از طریق اپلیکیشن وکیل شهرداد می توانید با کارشناسان شهرداد در ارتباط باشید.