سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

بهترین کلینیک کاشت مو و انواع روش های آن

ممکن است افراد به دلیل بیماری های مختلف ریزش مو، یا به علت کم پشتی مو، اقدام به کاشت مو به روش های مختلفی کنند. از جمله این روش ها عبارت است از: کاشت مو به روش fit، fut، sut، microfit و روش های دیگر. درست است که تقریبا همه آن ها به یک هدف و تقریبا به یک شکل انجام می شوند، اما برای  اینکه از نوع مناسب آن مطلع شوید، بهتر است ابتدا با پزشک مربوطه مشورت کنید. انواع مختلفی از کلینیک کاشت مو وجود دارد که این روش ها را انجام می دهند، اما بهترین آن باید دارای ویژگی هایی باشد که ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

کاشت مو

تفاوت انواع روش های کاشت مو در چه چیزی است؟

همانطور که ذکر شد، روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد. در اینجا به بررسی کلی این روش ها پرداخته می شود.

  • روش ترکیبی

این روش برای  افرادی مناسب می باشد که دارای طاسی بیش از حد می باشند. همانطور که از اسم این روش مشخص است، این روش با ترکیب تو متد fit و fut صورت می پذیرد. البته به آن معنا نیست که می توان لایه های بیشتری از مو را برداشت. این تصور کاملا غلط می باشد و در صورت انجام این کار، ممکن است بانک مو آسیب ببیند.

  • روش fit و fut

در روش fit، باید کل موی سر اصلاح شود و از طریق دستگاه های پانچ، موها استخراج می شوند. در روش fut نیاز نیست که کل موی سر تراشیده شود. در این روش، پزشک با استفاده از یک برش در پشت سر، اقدام به برداشت پوست و مو می کند. روش fit نیازی به جراحی و بخیه ندارد و این در حالی است که روش fut با جراحی انجام می شود.

  • روش bht



بهترین کاشت مو

در این روش، موها از بدن در قسمت هایی مانند سینه، کتف و غیره استخراج شده و در سر قرار می گیرند. البته زمانی می توان از روش استفاده کرد که فرد میزان بانک مو نسبتا مطلوبی را داشته باشد. در افرادی که طاسی شدید وجود دارد، این روش موثر نخواهد بود.

ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو

در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو تنها کافی است به چند نکته ساده و در عین حال مهم توجه داشته باشید. از جمله این موارد عبارت است از:

  • دارای تیم درمانی متخصص.
  • داشتن تنوع در ارائه خدمات درمانی مختلف.
  • یکی دیگر از ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو، در اختیار داشتن جدیدترین و بهترین تجهیزات.
  • داشتن تجربه و سابقه کار حرفه ای.
  • و همچنین داشتن گواهینامه رسمی از وزارت بهداشت.

جمع بندی

با توجه به موارد ذکر شده در ارتباط با بهترین کلینیک کاشت مو، استفاده از پزشکان متخصص امری حیاتی میباشد. کلینیک زیبایی آنیل با داشتن سالها سابقه درخشان در انواع فرآیند های زیبایی، همواره توانسته است تا به بهترین شکل به نیاز های مشتریان خود پاسخ دهد.