سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

لیزر موهای زائد در 3 سوت!

وقتی از لیزر موهای زائد صورت صحبت میکنیم منظور ما پروسیجرهایی است که به نابودی ریشه‌های رویش مو در نواحی مختلف چهره منجر می‌شود. فناوری اصلی مورد استفاده در این روش، استفاده از از لیزر است. لیزر می‌تواند پیازه و فولیکول‌های زیرین مو را از میان ببرد. چنین عملی مخصوص خانم‌ها نیست و آقایان هم به آن علاقه دارند.

در ایران لیزر موهای زائد از خدمات زیبایی پرطرفدار است. ‌آگهی‌های پرشمار منتشر شده در این رابطه خود نشانی از این امر است. موهای زائد همیشه از مشکلات در بهداشت فرد روزمره میان افراد بوده است. این مشکلات می‌تواند در افراد مختلف متفاوت باشد. در مردان معمولا موهای ناحیه‌ی گردن و چانه‌ مستعد ناهنجاری در رشد مو می‌گردد.

 همچنین برخی از آقایان نیز از تراکم و خط رویش ریش خود راضی نیستند و می‌خواهند از دست آن خلاصی یابند. در سوی دیگر موهای زائد ناحیه‌ی صورت برای خانم‌ها یک عامل عدم رضایت و ناراحتی به صورت عمده است. دلیل رشد این موها در چهره می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد. البته در بسیاری از موارد وجود این موها طبیعی است هرچند کسی خواهان وجود آنان در آن‌جا نیست. این موها ممکن است در نواحی بالای لب، چانه یا گونه‌ها رشد کنند. 

لیزر موهای زائد

راه‌هایی مانند وکس و کرم‌های موبر و نیز بند انداختن و شیو نیز به پوست آسیب‌های زیاد را وارد می‌کنند که آنان را به گزینه‌های نامطلوبی مبدل می‌سازد. لیزر موهای زائد صورت زنان جایگزینی مناسب برای چنین مشکلاتی است.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می‌شود؟

فولیکول‌ها پیازچه‌هایی هستند که در هر کدام از آنان یک یا چند رشته‌ی مو قرار دارد. در بسیاری از افراد این فولیکول‌ها محل تجمع ملانین‌ها هستند. این ملانین‌ها به دلیل رنگ تیره‌ای که دارند جاذب درجه یک انرژی امواج الکترومغناطیسی به حساب می‌آیند. وقتی لیزر به این ملانین‌ها برخورد می‌کند باعث افزایش سطح انرژی آنان، و در نتیجه، سوختن آنان می‌شود. این خلاصه‌ی فرآیندی است که موجب از بین بردن موها در ناحیه‌ی لیزر شده می‌گردد.

عوارض لیزر موهای زائد

این کار مانند بسیاری اعمال درمانی دیگر ممکن است اثرات جانبی‌ای نیز داشته باشد. البته با توجه به منافع چنین عملی، لیزر نمودن موهای زائد قطعا از امتیازات خاصی برخوردار است. مهمترین این عوارض شامل التهاب، درد و قرمز نواحی لیزر شده و یا پوسته پوسته شدن پوست ناحیه‌ی یاد شده است.

کلینیک لیزر موهای زائد

دلایل لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد دلایل گوناگونی دارد که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • مشکلات ناشی از فولیکولیت
  • از میان بردن زمینه ایجاد بوی نامطبوع
  • بهبود بی‌نظمی‌ها در خط رویش یا تمیز کردن خط رویش ریش

واضح است که این موضوع دلایل دیگری هم ممکن است داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به منابع معتبر کلینیکها در فضای مجاز مراجعه کنید.

کلینیک لیزر موهای زائد در تهران

برای این که یک کلینیک را به عنوان کلینیک مورد اعتماد خود انتخاب کنیم باید معیارهای گوناگونی را مورد توجه قرار دهیم. دستگاه‌های مورد استفاده، پزشکان فعال در کلینیک، شهرت و رضایت مشتریان از مهم‌ترین این موارد است. 

کلینیک آنیل به عنوان یکی از برجسته‌ترین کلینیک‌‌های لیزر و سلامت پوست در بسیاری از این گردونه‌ها نمره‌ی قبولی را کسب کرده است. پس اگر از موهای زائد خود خسته‌ شده‌اید، همین امروز برای رزرو وقت تماس بگیرید.