سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

وکیل قاچاق مواد مخدر در خارج از کشور

یکی از سوالاتی که برخی افراد مطرح می‌کنند، تفاوت کار وکیل قاچاق مواد مخدر به صورت روزمره در ایران با دیگر نقاط جهان است. همان طور که می‌دانید، در ایران اراده‌ای بسیار جدی در مبارزه با مواد مخدر وجود دارد. این امر باعث شده است که در دادسرای ویژه‌ی رسیدگی به اتهامات مواد مخدر، به شدت سخت‌گیری انجام شود.

برای پاسخ به سوالی که در بالا مطرح شد، تصمیم گرفتم تا مطلبی را برای شما ترجمه کنم. این یادداشت یک وکیل قاچاق مواد مخدر فعال در ایالات متحده درباره‌ی نحوه‌ی کار خود در دادگاه‌ها است.

وکیل قاچاق مواد مخدر در دنور آمریکا

خواه شما به عنوان یک فروشنده ماری جوانای خرده پا متهم، یا با اتهامات متعدد فدرال مبنی بر قاچاق یا قاچاق مواد مخدر بین شهرهای مرزی در دیگر ایالات روبرو شوید، به یک وکیل قاچاق مواد مخدر با تجربه نیاز دارید. عواقب و مجازات‌های کیفری می‌تواند شدید بوده و غالباً شامل جریمه نقدی و زندان می‌شود. 

قبل از برخورد با مجازات‌ها، ابتدا ایالت یا دولت فدرال باید اتهام را وارد کند. این جایی است که یک وکیل قاچاق مواد مخدر فدرال با تجربه می‌تواند در پرونده شما تفاوت ایجاد کند تا کنون وکلای مختلفی با موفقیت از صدها موکل که اتهامات مواد مخدر از جمله قاچاق مواد مخدر دارند، دفاع کرده‌اند.

دفاع از متهم مواد مخدر 

مشاوره رایگان با وکیل قاچاق مواد مخدر

هنگامی که به جرم قاچاق یا قاچاق مواد مخدر دستگیر و متهم شدید، ممکن است با چندین اتهام روبرو شوید. از جمله داشتن مواد مخدر، قصد توزیع و توطئه. رفع اتهامات و بررسی دقیق شواهد علیه شما تجربه و توانایی زیادی لازم دارد. 

با نگاهی به پرونده‌ها، هر مرحله از تحقیقات را بررسی کرده تا تعیین کنم آیا حقوق متهم نقض شده است یا نه. می‌توان به دنبال کشف سوگیری‌های شاهدین و یا اظهارات دروغین بود که ادعای دادستانی را تضعیف می‌کند. 

موقعیت‌هایی که اغلب بررسی می‌شوند شامل این موارد هستند:

  • مجری قانون هیچ دلیلی برای متوقف کردن یا جستجوی شما نداشته است
  • مدارک کافی از طرف دادستان
  • اطلاعات غلط در مورد مقدار، نوع و ذخیره مواد مخدر
  • شهادت شهود با انگیزه شخصی

اگر در مورد هر یک از این عناصر سوال یا مشکلی وجود داشته باشد، ممکن است اتهامات کاهش یافته و در بعضی موارد رد شود. اگر پرونده شما به دادگاه منتهی شود، وکیل قاچاق مواد مخدر به عنوان یک بازپرس استثنایی در دادگاه از شما دفاع خواهد کرد. 

دفاع وکیل قاچاق مواد مخدر از متهم مواد مخدر 

«دیوید اون» 18 سال دادستان فدرال و 33 سال سابقه حقوقی دارد. در طول سالها، وی درک عمیقی از چگونگی ساز و کار دادستان‌های فدرال و ایالتی در زمینه پرونده‌های مواد مخدر داشته و می‌داند چگونه می‌توان به طور موثر نقص‌هایی را در استراتژی‌های اتهام طرف مقابل پیدا کند. 

شماره تلفن وکیل مواد مخدر

وی در بلاگ شخصی خود می‌گوید: «شرکت من کاملاً و کاملاً متعهد به دفاع از منافع مشتریان من است. من با پشتکار کار می‌کنم و در حفظ حقوق آنها بهترین قدم خود را می‌گذارم. من تاکتیک هایی را که دادستانها استفاده می‌کنند، درک می‌کنم و آنها را در حد توان من به امید دستیابی به نتیجه مطلوب از طرف شما به چالش می‌کشم».

وکیل قاچاق مواد مخدر تسخیری در خارج از ایران

همان طور که می‌بینید، در هر دو کشورها، وکیل قاچاق مواد مخدر استراتژی یکسانی را تدارک می‌بیند. این استراتژی شامل این توصیه‌ها می‌شود.

  • استراتژی‌های دفاعی سخت برای اتهامات کیفری سخت
  • برای کاهش، رد یا تبرئه اتهامات خود مبارزه کنید. 
  • از وکیل قاچاق مواد مخدر بخواهید شما را همیشه در جریان پرونده خود قرار دهد. 
  • مشاوره‌های رایگان و محرمانه
  • گوش دادن به روایت شما

البته بسیاری از این توصیه‌ها در ایران کاربردی ندارند. مهم‌ترین چیزی که شما باید در ایران نسبت به آن دقت داشته باشید، عدم ایجاد رویارویی با دادستان و ضابطین پرونده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شهرداد مراجعه کنید.