سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

سرفیس ها به عنوان لپ تاپ دانشجویی

 

مایکروسافت از گذشته در زمینه ساخت نرم افزارها فعال بوده است، به طوری که  ویندوز توانسته حجم وسیعی از عملیات کامپوتری را در جهان پوشش دهد. مایکروسافت با تلاش های فراوان به ساخت نرم افزاهای قدرتمندس از جمله آفیس روی آورد و بعد به دنبال دستگاهی برای اجرای این نرم افزارها بوده است که بعدها به سرفیس روی آورد. یکی از مهم ترین سوالات دانشجویان این است که آیا می توان از سرفیس ها به عنوان لپ تاپ دانشجویی استفاده کرد؟ برای آشنایی با سرفیس ها و گرفتن پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

سرفیس

تفاوت سرفیس بوک با سرفیس لپ تاپ

سرفیس بوک ها از کیبورد جدا می شوند و به صورت تلبت نیز استفاده می شود اما سرفیس لپ تاپی دیگر به شکل تبلتی جدا نمی شود، در بعضی مواقع سرفیس لپ تا ها هم مشابه سرفیس بوک عمل می کنند اما گزینه هایی مثل قلم، صفحه لمسی در مدل های لپ تاپی دیده نمی شود.

آیا سرفیس لپ تاپ برای دانشجویان مناسب است؟

همانطور که می دانید سرفیس ها از امکانات و کیفت بالایی برخوردارند و در ایران حتی از برند اپل نیز گران قیمت تر هستند، استفاده آن ها به عنوان لپ تاپ دانشجویی زیاد پیشنهاد نمی شود و بیشتر برای افراد حرفه‌ای مناسب است.

همانطور که می دانید دانشجویان به دلیل اینکه تازه وارد مرحله ی تازه ای از زندگیشان شده اند و تازه باید کارکنند و کسب درآمد را شروع کنند از پس مخارخ سرفیس ها بر نمی‌آیند. از نظر ما لپ تاپ دانشجویی باید بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت باشد. شما نمی خواهید کار خاصی با لپ تاپ دانشجویی انجام دهید پس خرید یک لپ تاپ دانشجویی مناسب برای شما پیشنهاد می شود.

دانشجویانی که به دنبال لپ تاپ سبک قوی و قابل حمل هستند در خریدن این شاهکار شک نکنند. اما به نظرم اگر شما نمی توانید از طریق رایانه کسب درآمد کنید بهتر است به لپ تاپ های دیگر فکر کنید و پول خود را هدر نکنید . پیشنهاد من برای شما ترکیب یک تبلت هیبریدی ارزان و لپ تاپ قوی حدود چهار تومن است.

اگر شما می خواهید از این لپ تاپ به عنوان لپ تاپ دانشجویی استفاده کنید باید با اطلاعات و ویژگی های محصول کامل آشنا شوید. یکی از محصولات بی نیر و گران قیمت سرفیس، سرفیس پرو7 است که در ادامه با سخت افزار آن آشنا خواهید شد.

لپ تاپ دانشجویی مناسب

سرفیس ها از نظر کارایی برای دانشجویان بی نظیر هستند، سرفیس 2 که کمی قدیمی شده است برای دانشجویان پیشنهاد می‌شود، یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی،Microsoft Surface Go است. ویژگی های این لپ تاپ دانشجویی عبارت اند از:

  • به صرفه
  • کیفیت ساخت عالی
  • رم: 4GB  
  • پردازنده مرکزی: Intel HD Graphics 615
  • حافظه: 64GB-128GB

حتی اگر در بازار به دنبال یک لپ تاپ دانشجویی که توازنی بین قیمت و قدرت برقرار کند هستید، ضرری ندارد توجهی هم به شیک بودن لپ تاپ داشته باشید. Microsoft Surface Go فقط یکی از زیباترین تبلت های ویندوزی بازار نیست، در واقع از زیباترین دستگاه های موجود در بازار است. گول سخت افزار کم مصرف آن را نخورید، مایکروسافت این دستگاه را طوری مهندسی کرده که کلیه کارهای عمومی شما را به راحتی انجام دهد.

لپ تاپ دانشجویی

کلام آخر

اگر به دنبال لپ تاپ دانشجویی مناسب می گردید اصلا عجله نکنید و کامل تحقیق کنید تا با توجه به رشته دانشگاهیتان یکی از بهترین ها را انتخاب کنید همانطور که در جریان هستید، سرفیس ها یکی از بهترین ها است و در انتخاب آن ها به هیچ عنوان ضرر نخواهید کرد.