سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

سلامت مو با مزوتراپی مو

از دست دادن موهای سر در هر سن برای همه افراد ناراحت‌ کننده است. امروزه همه به دنبال راهی برای درمان ریزش موهای خود هستند تا در آینده شاهد طاسی و یا خالی شدن قسمتی از موی سر خود نباشند. استفاده از شامپوهای مخصوص و یا دمنوش‌های گیاهی تا حدی که افراد انتظار قطع شدن ریزش موهای خود را دارند، تاثیر ندارند. اما مزوتراپی موی سر از جدیدترین شیوه‌های قطع ریزش موی سر است. در این مقاله از کلینیک زیبایی آنیل قصد داریم شما را با مزوتراپی مو و همچنین بهترین روش کاشت مو، برای کسانی دچار کچلی شدن را، آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

مزوتراپی مو

مزوتراپی مو

مزوتراپی مو به معنای تقویت ساقه و پیاز مو، توسط تزریق داروهای مورد نیاز فولیکول مو می‌باشد. مزوتراپی یک عمل زیبایی نیست بلکه تنها یک روش برای پروتئین رسانی به ریشه مو است و با کمترین تهاجم صورت می‌گیرد. متخصص شما با معاینه و مشاهده وضعیت ریزش مو، جنس ساقه و استحکام پیاز مو، تشخیص می‌دهد که چه موادی باید به ریشه موهای شما تزریق شود.

هزینه مزوتراپی مو

در جواب سوال اینکه هزینه مزوتراپی مو چقدر باشد، مانند هایفو بسته به موارد گوناگونی است. این هزینه شامل نوع سرم، پزشک معالج، تعداد دفعات تزریق ومهم‌تر از همه، نوع و شدت مشکلات موی بیمار هستند.

بهترین روش کاشت مو

بهترین روش کاشت مو

 

همان طور که در ابتدا گفتیم برای کاشت مو برای افرادی مناسب است که بخشی از موی خود را از دست داده اند یا دچار طاسی شده‌اند. بهترین روش کاشت مو برای باید دارای ویژگی هایی باشد که این ویژگی ها عبارتند از:

  • این قابلیت را داشته باشد که بیشترین تراکم و نیز تراکم مد نظر شما را ایجاد کند.
  • کم ترین عوارض ممکن را داشته باشد.
  • با شرایط بدنی و پوستی شما سازگار باشد.
  • با وضعیت بانک موی شما نیز سازگار باشد.
حال که که فهمیدیم بهترین روش کاشت مو باید چه ویژگی هایی داشته باشد، می خواهیم یکی از روش های متداول و قدیمی کاشت مو به نام fit را به شما معرفی کند. بساری از از افراد روش fit را بهترین روش کاشت مو می دانند؛ با ما همرا باشید تا با آن بیشتر آشنا شویم.

کاشت مو به روش FIT

کاشت مو به روش FIT در دنیا به نام FUE شناخته شده است. در این روش ابتدا وضعیت پوست سر از نظر کشسانی، چربی، رطوبت، وسعت منطقه طاسی و تعداد فولیکول های لازم بررسی می شود. سپس خط رویش مو با استفاده از برنامه های کامپیوتری طراحی می شود. بعد از اینکه منطقه برداشت مشخص شد، با ضد عفونی کردن و بی حسی پوست سر، برداشت و کاشت فولیکول ها شروع می شود.

در این روش برداشت فولیکول ها توسط یک پانچ دستی صورت می گیرد. فولیکول های مو با استفاده از این پانچ به صورت تکی و مجزا برداشت می شوند. فولیکول های برداشت شده پس از ترمیم و آماده سازی در منطقه کاشت جاگذاری خواهند شد. بنابراین این روش، کم تهاجمی و بدون خونریزی است و معایبی از قبیل جای برش و بخیه را ندارد.

بهترین روش کاشت مو

مزایای و معایب روش FIT

ما در اینجا برخی از مهم ترین مزایای کاشت مو با روش FIT را برای شما بیان می کنیم:

این روش یک روش غیرتهاجمی به شمار می‌رود. به این معنی که از ایجاد برش در پوست، بخیه، جای زخم و خونریزی خبری نیست.

در افرادی که پوست سر آن ها خشک بوده و از انعطاف پذیری کافی برخوردار نیستند، کاشت مو با روش FUT امکان پذیر نمیباشد. روش FIT و دیگر روش های مبتنی بر این روش، بهترین روش کاشت مو در این افراد هستند. با توجه به اینکه این روش، غیرتهاجمی است، دوران نقاهت آن نیز بسیار کوتاه است. با این روش، تراکم بهتری نسبت به روش قدیمی تر FUT ایجاد می شود.

جمع بندی

ما در این مقاله از آنیل شما را با مزوتزاپی مو که بای مراقبت و ترمیم موی سر است و همچنین بهترین روش کاشت مو آشنا کردیم. حال می دانیم که بهترین روش کاشت مو باید چه ویژگی هایی داشته باشد.برای بررسی ساییر روش ها و کسب اطلاعات کامل از مزوتراپی مو به کلینیک زیبایی آنیل مراجعه فرمایید.