سفارش تبلیغ
صبا ویژن

coin360

معرفی بهترین روش کاشت مو

اکثر مردان و بیش از نیمی از زنان با افزایش سن دچار ریزش مو می شوند.چندین بیماری می تواند منجر به ریزش مو شود، اما شایع ترین علت آن آلوپسی آندروژنتیک است که بیشتر به عنوان ریزش مو با الگوی مردانه یا زنانه شناخته می شود.

کاشت مو جراحی‌هایی است که فولیکول‌های مو را از یک قسمت از پوست سر، معمولاً از پشت یا کناره‌ها، گرفته و در نواحی طاسی کاشته می‌کنند. نتایج این جراحی ها از زمانی که برای اولین بار در سال 1939 انجام شد، به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

جدیدترین روش کاشت مو ، پیوند واحد فولیکولی (FUT) و برداشتن واحد فولیکولی (FUE) نام دارند. هر دو پتانسیل ارائه نتایج طبیعی و زیبایی شناختی را دارند.

نئوگرافت یک نسخه نیمه خودکار از FUE و یکی از مدرن ترین تکنیک های کاشت مو است. گفته می شود که با حذف برخی از خطاهای انسانی مرتبط با جراحی نسبت به سایر تکنیک های FUE موثرتر است.

بیایید به مزایا و خطرات بالقوه پیوند مو نئوگرافت نگاه کنیم. ما همچنین آن را با سایر تکنیک های ترمیم ریزش مو مقایسه می کنیم و به هزینه آن نگاهی می اندازیم.

مزایای نئوگرافت

نئوگرافت یکی از جدیدترین روش‌ کاشت مو با منبع معتبر است. این یک نسخه نیمه خودکار از تکنیک FUE است. در طول کاشت مو FUE، جراح فولیکول‌های مو را به صورت دستی از پشت یا کناره‌های سر شما برمی‌دارد.

سپس قبل از کاشت موهای جدید، یک سری برش در بخش های طاسی پوست سر شما ایجاد می کنند. هنگام استفاده از تکنیک نئوگرافت، فولیکول های مو با یک گره که آنها را با مکش استخراج می کند، برداشته می شود.

جراح نیازی به ایجاد برش برای فولیکول‌های موی جدید ندارد و در عوض می‌تواند از ابزار خاصی استفاده کند که برش‌ها را ایجاد می‌کند و فولیکول‌ها را همزمان کاشت می‌کند.

کاهش آسیب فولیکول مو

سیستم نئوگرافت ممکن است تروما و آسیب فولیکول های مو را در مقایسه با جراحی های سنتی FUE و FUT کاهش دهد. تصور می‌شود که این کاهش ضربه می‌تواند میزان بقای موهای پیوند شده را بهبود بخشد.

عوارض کمتر

از آنجایی که این روش کم تهاجمی است، ممکن است شانس کمتری برای عارضه جراحی داشته باشد، به خصوص در مقایسه با جراحی FUT که شامل بریدن نواری از پوست از پوست سر است. نئوگرافت به هیچ بخیه یا منگنه ای نیاز ندارد و اتوماسیون به حذف خطای انسانی که می تواند به اعصاب یا رگ های خونی آسیب برساند کمک می کند.

سریعتر از FUE

جراحی نئوگرافت همچنین سریعتر از FUE سنتی است که ممکن است برای تعداد زیادی از پیوندها چندین روز طول بکشد. با توجه به Venus Treatments، پیوند نئوگرافت معمولا بین 4 تا 10 ساعت طول می کشد.

جای زخم های ریز

برخلاف تکنیک FUT، FUE و نئوگرافت جای زخم طولانی و نازکی از خود به جای نمی گذارند.

با این حال، آنها می توانند باعث ایجاد اسکار دقیق در محل برداشتن فولیکول ها شوند. اغلب اوقات این اسکارها قابل توجه نیستند، اما اگر سر خود را بتراشید یا موهایتان را خیلی کوتاه کنید ممکن است قابل مشاهده باشند.

خط موی غیر طبیعی

اگر فولیکول‌ها با زاویه‌ای که با خط موی شما مطابقت دارد کاشته نشوند، نتایج شما ممکن است طبیعی به نظر نرسد. خط موی غیرطبیعی یک عارضه بالقوه هر نوع جراحی کاشت مو است.

td {border: 1px solid #ccc;}br {}